uzmdysfu
Advertisement
PARTNER SERWISU
fobdkqkq

BoomBit planuje 3 premiery gier w formule GaaS w III kwartale

Omawiane walory:

BoomBit planuje trzy premiery gier w formule GaaS (Game as a Service) w III kwartale br., wszystkie tytuły są już gotowe, natomiast spółka czeka na właściwy moment, poinformował prezes Marcin Olejarz.

Marcin Olejarz, Boombit

– W III kwartale planujemy trzy premiery naszych gier w formule GaaS – wszystkie tytuły są już gotowe, natomiast czekamy na dobry moment, by wraz z premierą otrzymać featuring, czyli wsparcie promocyjne platform dystrybucyjnych. W związku z powyższym spodziewamy się, że w kolejnych miesiącach uda nam się osiągnąć wyższe przychody niż w czerwcu – powiedział Olejarz.

>> Analizy techniczne i fundamentalne na życzenie abonentów >> Sprawdź co jeszcze zyskujesz w strefie premium StockWatch.pl

BoomBit podał, że w czerwcu wydane przez grupę gry wygenerowały przychody na poziomie 3,9 mln zł, przy wydatkach na User Acquisition na poziomie 830 tys. zł.

– Spadek przychodów w ujęciu miesiąc do miesiąca to efekt przede wszystkim braku istotnych premier w czerwcu. Dodatkowo baza przychodowa w maju była stosunkowo wysoka dzięki bardzo udanej premierze Idle Coffee Corp – wyjaśnił prezes.

W III kwartale do sklepów AppStore i Google Play na całym świecie trafią m.in. karcianka Mighty Heroes oraz tzw. clicker – Idle Microchip Factory. BoomBit zamierza także zwiększyć wydatki na User Acquisition (UA) dzięki środkom pozyskanym z emisji akcji.

– III kwartał będzie okresem, w którym wyraźnie zintensyfikujemy nasze inwestycje w User Acquisition, czyli pozyskiwanie graczy, co powinno wesprzeć wyniki osiągane przez nasze gry. Sposób w jaki prowadzimy UA jest w 100 proc. oparty na danych, do których mamy dostęp w czasie rzeczywistym. Jesteśmy w stanie na bieżąco oceniać, czy pozyskiwanie graczy z danej grupy docelowej jest opłacalne i czy te wydatki powinny być kontynuowane lub nie. W ten sposób ograniczamy ryzyko ‚przepalania’ i marnowania środków na nieefektywne UA – zapowiedział wiceprezes Hannibal Soares.

– Dobry miesiąc ma za sobą nasze joint-venture SuperScale. Spółka podpisała m.in. kontrakt na przeprowadzenie kampanii UA dla jednej z najnowszych gier czołowego niemieckiego dewelopera – dodał wiceprezes.

Olejarz podkreślił też, że w czerwcu BoomBit podpisał umowę na wydanie kolejnej gry w formule GaaS w 2019 r.

– Dodatkowo swoje gry w kolejnych miesiącach wyda także joint-venture z naszym chińskim partnerem, czyli MoonDrip. Obecnie dwie gry tej spółki są w fazie soft launch – podsumował prezes.

BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat