
Gra Mighty Heroes (Fot. mat. prasowe)
– Mighty Heroes jest po brzegi wypełnione przepięknie wykonaną treścią. Nasza gra łączy w sobie najpopularniejsze i najbardziej rozpoznawalne motywy światów fantasy, dzięki czemu gracze od razu poczują się w tym uniwersum jak u siebie w domu – mówi Marcin Olejarz, prezes BoomBit.
Gra od samego początku powstawała jako mobilna karcianka, co oznacza, że wszystkie zawarte w niej rozwiązania oraz mechaniki zostały dostosowane do specyfiki tego segmentu.
– Chcieliśmy, by gra miała swoją premierę wcześniej, natomiast w fazie soft launch cieszyła się na tyle dużą popularnością, że postanowiliśmy przetłumaczyć ją na kilka dodatkowych języków – mówi Hannibal Soares, wiceprezes BoomBit.
BoomBit osiągnął w lipcu przychody na poziomie 4,65 mln zł. To wynik o 19,3 proc. lepszy niż w czerwcu. Wydane przez grupę gry w formule GaaS wygenerowały przychody na poziomie 3,4 mln zł, natomiast pozostałe gry (non GaaS) osiągnęły przychody na poziomie 1,3 mln zł.
BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.