
Fot. spółka
Bridge Solutions Hub SA to spółka technologiczna-marketingowa z ponad 10-letnią historią. Inwestuje w projekty na różnym etapie rozwoju z obszaru e-commerce, marketplace i nie tylko. Jednocześnie cały czas działa również jako dom mediowy pod marką Bridge Media, który posiada zintegrowaną ofertę Marketingu 360. Największy nacisk kładzie na nowoczesne dziedziny, jak Performance Marketing oraz Automated Marketing. Obecnie głównym projektem jest rozwój i komercjalizacja własnej aplikacji Wpadaj.pl działającej w modelu Calendar as a Service.
– Pragnę zaznaczyć, że nie jesteśmy spółką inwestycyjną, tylko technologiczno-marketingową. Od ponad 10 lat działamy w mediach/marketingu, a od prawie trzech lat budujemy własny zespół developerski IT (obecnie 5 osób) i rozwijamy własne projekty softwarowe, głównie w modelu Calendar as a Service. Wpadaj.pl jest tego owocem, a niedługo dojdą jeszcze Wpadaj Lite i projekt na branżę medyczną. Rozwój ostatnich dwóch będzie zależał od ilości pozyskanego kapitału w aktualnie trwającej emisji – powiedział powiedział Paweł Cylkowski, CEO Bridge Solutions Hub SA.
Wpadaj.pl to zarówno wyszukiwarka salonów dla klienta końcowego jak i kalendarz/CRM dla salonów. Jest to zatem narzędzie B2B2C pomagające łączyć klientów z salonami. Oferuje wszystkie kategorie salonów health&beauty w tym fryzjerów, kosmetyczki czy barberów.
– Projekt Wpadaj.pl należy traktować jako element, który wyniesie spółkę na inne poziomy wyceny w przypadku pozytywnej komercjalizacji projektu Wpadaj.pl i podobnych, bazujących na silniku Wpadaj.pl. […] Pamiętajmy, że w przyszłości skalowalność naszego projektu Wpadaj.pl+Wpadaj Lite+projekt MED dają potencjalnie niewspółmiernie wyższą wycenę, jeśli projekty złapią break even point – powiedział Paweł Cylkowski.
Jednym z wyróżników Wpadaj.pl jest model monetyzacji, który jest inny od konkurencji: nie wiąże klientów abonamentami – korzystanie z kalendarza jest darmowe. Salony płacą tylko opłaty efektywnościowe (pakiety sms, promowania w wyszukiwarce itp.).
– Chcemy podkreślić, że naszym głównym źródłem przychodu w aplikacji Wpadaj.pl są obecnie pakiety sms i jesteśmy ogromnie zadowoleni, że pomimo krótkiego okresu działania, sprzedają się one już regularnie. Teraz naszym głównym celem jest wzrost zasięgu naszego kalendarza i wyszukiwarki (mierzone ilością umówionych wizyt), bo za tym będą szły coraz większe ilości pakietów sms. W kolejnych krokach wprowadzimy kolejne źródła przychodów – opłaty efektywnościowe: płatne promocje salonów w aplikacji oraz prowizje od zamówionych i opłaconych wizyt przez wyszukiwarkę Wpadaj.pl – powiedział Karol Wilczko, wiceprezes Bridge Solutions Hub SA.
Równolegle do rozwoju aplikacji dla branży health&beauty planowany jest rozwój dwóch nowych ofert. Projekt pod nazwą “Wpadaj Lite”, czyli zdekomponowany i rozbudowany silnik Wpadaj.pl przygotowany do zastosowania w innych branżach. Dodatkowo, bazując na doświadczeniu z branży health&beauty, powstanie także aplikacja dla branży medycznej, która wykorzysta trend rosnącej liczby prywatnych gabinetów medycznych oraz coraz większą konieczności efektywnego zarządzania wizytami pacjentów i teleporadami.
– Wpadaj.pl jest stworzony stricte pod branżę health&beauty i jako CRM ma sporo funkcjonalności nastawionych stricte pod charakterystykę tej branży. Wpadaj Lite natomiast będzie można niejako składać z poszczególnych boxów i dostosowywać do różnych branż. Dlatego będzie on o wiele bardziej elastyczny – powiedział Paweł Cylkowski.
– Projekty Wpadaj Lite oraz kalendarz dla branży medycznej są rozpisane na okres 2-3 lat. Czy będziemy je wszystkie realizować zależy od zasobów kapitałowych jakie pozyskamy – dodał Karol Wilczko.
Spółka jest w trakcie emisji crowdfundingowej 400 tys. akcji serii B na platformie Beesfund. Bridge Solutions Hub chce pozyskać od inwestorów 4 mln zł na na rozwój i komercjalizację Wpadaj.pl oraz projektów pokrewnych (Wpadaj.pl Lite, projekt Med).
Bridge Solutions Hub planuje debiut na NewConnect na przełomie 2021/2022.