
Fot. spółka
Minimalny próg powodzenia emisji został ustalony przez zarząd BSHub na 500 000 zł. W związku z tym emisja doszła do skutku. Wobec nieosiągnięcia maksymalnej kwoty emisji (4 mln zł), zarząd zdecydował o korekcie realizacji celów emisji, które zostały zakomunikowane w Dokumencie Ofertowym. Dalsze działania spółki będą koncentrowały się przede wszystkim na zwiększeniu skali akwizycji użytkowników aplikacji Wpadaj.pl (zarówno salonów oraz szukajacych usług tychże salonów) oraz rozwoju (development kodu, UI oraz UX design) funkcjonalności silnika kalendarza/modułu CRM Wpadaj.pl.
– Nasze plany wejścia na NewConnect są absolutnie aktualne. Właśnie rozpoczęliśmy działania w tym kierunku. Debiut planujemy między 4Q 2021 a 1Q 2022. Będziemy to komunikować na bieżąco – wyjaśnia Paweł Cylkowski, prezes zarządu BSHub.
Bridge Solutions Hub to spółka technologiczna-marketingowa z ponad 10-letnią historią. Inwestuje w projekty na różnym etapie rozwoju z obszaru e-commerce, marketplace