
Fot. materiały prasowe Creepy Jar
Przy przychodach ze sprzedaży produktów na poziomie 2,64 mln zł, Creepy Jar wypracował w III kw. 2018 r. ponad 1,69 mln zł zysku netto. Zysk na sprzedaży wyniósł w omawianym okresie 1,85 mln zł.
– Jesteśmy zadowoleni z wyników, zarówno jeśli chodzi o finanse jak i liczbę sprzedanych egzemplarzy gry. Przed nami promocja związana z rocznicą odzyskania niepodległości i kolejne aktualizacje, co powinno przełożyć się na wzrost sprzedaży. Nie boimy się o prognozy sprzedaży. Wydaje się, że uda się je zrealizować dużo wcześniej niż zakładane 12 miesięcy od dnia premiery, a dodając do tego prawie 300.000 osób na wishlist, jesteśmy spokojni o ten i przyszły rok – komentuje Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.
Do wiosny 2019 r. Green Hell czeka aż 5 dużych aktualizacji. Gra trafiła na rynek w wersji early access 29 sierpnia. Od początku trafiła do czołówki bestsellerów platformy Steam i znajduje się tam już 12 tydzień. Grę oceniło już ponad 1.770 graczy, a średnia ocen to wciąż ponad 8,4.

(Źródło: Steam)
Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Spółka jest notowana na NewConnect od sierpnia 2018 r.