
Creepy Jar: Sprzedaż „Green Hell” przekroczyła 8 mln egzemplarzy
Creepy Jar poinformował, że łączna sprzedaż brutto gry „Green Hell” na platformach PC/Steam, PlayStation Store oraz Microsoft Store – czyli tych, do których spółka posiada prawa wydawnicze – przekroczyła 8 mln sprzedanych egzemplarzy, co czyni ją jedną z najlepiej sprzedających się polskich gier. Według stanu na 28 lipca 2025 roku, lista graczy oczekujących na zakup tytułu na platformie Steam liczyła 1,25 mln użytkowników.
Green Hell zadebiutowało 5 września 2019 na PC i początkowo nie zebrało dużej liczby graczy. W kwietniu 2020 roku gra otrzymała tryb kooperacji, który okazał się punktem zwrotnym dla produkcji i poprawił jej odbiór. Liczba graczy z kilkuset osób dziennie urosła w peaku do 20 tys. osób jednocześnie. Do dziś w produkcję studia gra ok. 4-5 tys. osób dziennie. W 2021 roku gra doczekała się również wersji konsolowych. Studio wciąż wspiera grę i dodaje nowe rzeczy, jednocześnie pracując nad nowym projektem pod tytułem StarRupture. W planach jest także wydanie drugiej części gry, co sygnalizowali przedstawiciele studia m.in. na czacie inwestorskim w StockWatch.pl.
– Na dzień dzisiejszy koncentrujemy się na produkcji StarRupture, po wydaniu EA będziemy planować produkcję SR 1.0 oraz GH2 – powiedzieli podczas majowego czatu inwestorskiego w StockWatch.pl przedstawiciele Creepy Jar.
Creepy Jar specjalizuje się w grach z gatunku premium indie survival. Zespół Creepy Jar składa się z doświadczonych menedżerów, którzy wcześniej pracowali w Techlandzie. Spółka zadebiutowała na NewConnect w 2018 roku, a w 2021 roku przeniosła notowania na rynek główny GPW. Obecnie wchodzi w skład indeksu sWIG80.