zmjqsdht
PARTNER SERWISU
epqdqxbq

Crimen – Mercenary Tales zadebiutuje na goglach yVR2 od Play For Dream

Omawiane walory:

Carbon Studio nawiązało współpracę z Play For Dream, właścicielem gogli yVR2. 23 października br. zakończył się proces zawarcia umowy współpracy, która stanowi kamień milowy w przygotowaniu Crimen - Mercenary Tales do debiutu na innowacyjnych goglach.

Fot. materiały prasowe

Premiera gry akcji na yVR2 dostarczy emocji jeszcze większej liczbie entuzjastów wirtualnej rzeczywistości. Aktualnie Carbon Studio przygotowuje się do debiutu pierwszoosobowej gry typu VR slasher, której akcja rozgrywa się w XVII-wiecznej Europie. Data premiery zostanie ogłoszona w nadchodzących tygodniach.

– Debiut Crimen – Mercenary Tales na goglach od Play For Dream to kolejny krok do realizacji naszej koncepcji maksymalizowania dywersyfikacji kanałów dotarcia do graczy. Gra jest już dostępna na Pico oraz Meta Quest, gdzie została bardzo ciepło przyjęta i zyskała wysokie oceny. Widzimy w niej duży potencjał, który chcemy sukcesywnie rozwijać, zdobywając nowe rzesze fanów – mówi Błażej Szaflik, prezes zarządu Carbon Studio.

➡ Wszystkie komunikaty spółek giełdowych z systemów EBI/ESPI w jednym miejscu ➡ Sprawdź!

Gra uzyskała 4,5 gwiazdki na platformie Meta Quest.

– Postanowiliśmy połączyć możliwości technologii zastosowanej w goglach yVR2 z konceptem fantastycznego świata Crimen – Mercenary Tales, w którym tłem dla wartkiej akcji jest grafika inspirowana komiksem i klimatyczna muzyka ludowa autorstwa Arkadiusza Reikowskiego. Zachęcam graczy do trzymania gogli w gotowości, bo już niedługo będą mogli wyruszyć na jedną z ośmiu emocjonujących eskapad – dodaje Karolina Koszuta, członek zarządu Carbon Studio.

Tytuł Crimen – Mercenary Tales przypadnie do gustu fanom intensywnych walk z wykorzystaniem historycznej broni z XVII w., które toczą się w gotyckich zamkach, dawnych świątyniach i na pokładach statków. Jego dodatkowym atutem jest oryginalne połączenie inspiracji folklorem i lekką w odbiorze, popkulturową wizją historycznego świata.

Carbon Studio powstało w 2015 roku z inicjatywy Aleksandra Cabana, Karoliny Koszuty i Błażeja Szaflika, którzy doświadczenie zdobywali współtworząc takie tytuły jak Painkiller Hell & Damnation, Deadfall Adventures i Get Even. Podstawową działalnością spółki jest tworzenie i wydawanie gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów VR i AR.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Historyczny rok dla Carbon Studio

    Rok 2023 był najbardziej dynamicznym okresem w historii polskiego pioniera w obszarze VR-owych gier. Pomimo licznych wyzwań związanych z fuzją z Iron VR, grupa kapitałowa Carbon Studio zakończyła go rekordowym przychodem, który wyniósł 5,63 mln zł, a więc o ponad 20 proc. więcej niż przychód za 2022 r.

  • Carbon Studio za swój główny cel uważa dalszy rozwój uniwersum ‚The Wizards’

    Carbon Studio za swój główny cel z perspektywy nadchodzących gier uważa dalszy rozwój uniwersum "The Wizards" poprzez wsparcie istniejących tytułów, dodatki do nich i nowe platformy oraz nowe projekty związane z serią, poinformował ISBtech członek zarządu Aleksander Caban. Deweloper pracuje równolegle nad projektem VR osadzonym na Dzikim Zachodzie.

  • Carbon Studio: Plan przejścia na GPW jest aktualny, obecnie skupiamy się na działaniach związanych z połączeniem z Iron VR

    Gościem wtorkowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl był Aleksander Caban, członek zarządu Grupy Carbon Studio SA. Tematem spotkania było podsumowanie minionego roku oraz omówienie strategicznych celów oraz dalszych kierunków rozwoju.

  • Carbon Studio miało 0,88 mln zł skonsolidowanych przychodów netto w I kw. 2024 r.

    Grupa Carbon Studio zanotowała w I kwartale 2024 r. prawie 0,88 mln zł skonsolidowanych przychodów netto. Spółka kontynuuje wsparcie dla swoich gier oraz pracuje nad nowymi tytułami – najnowszy “Projekt EL”, ma być kolejnym krokiem w eksploracji innowacyjnych rozwiązań w VR. Carbon Studio mocniej angażuje się także w wykorzystanie technologii AI w branży gier wideo.

     

  • Carbon Studio przejmuje Iron VR i podtrzymuje plany przejścia na główny parkiet GPW

    Carbon Studio zakończył proces rejestracji podwyższenia kapitału zakładowego związanego z połączeniem spółek. W kolejnym kroku Carbon Studio planuje rozpocząć proces ubiegania się o wprowadzenie akcji połączeniowych do obrotu na rynku NewConnect. Celem fuzji jest m.in. uproszczenie struktury grupy, zbudowanie jednego silnego brandu oraz zwiększenie wartości spółki, które jest kluczowe w procesie planowanego przeniesienia akcji Carbon Studio na główny parkiet GPW.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

50% rabatu na dostęp do Strefy Premium StockWatch.pl dla uczestników programu Orlen w portfelu!

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat