PARTNER SERWISU
vuyjmiix

Spółka: CARBONSTU

  • Historyczny rok dla Carbon Studio
    Historyczny rok dla Carbon Studio

    Rok 2023 był najbardziej dynamicznym okresem w historii polskiego pioniera w obszarze VR-owych gier. Pomimo licznych wyzwań związanych z fuzją z Iron VR, grupa kapitałowa Carbon Studio zakończyła go rekordowym przychodem, który wyniósł 5,63 mln zł, a więc o ponad 20 proc. więcej niż przychód za 2022 r.

  • Carbon Studio za swój główny cel uważa dalszy rozwój uniwersum ‚The Wizards’
    Carbon Studio za swój główny cel uważa dalszy rozwój uniwersum ‚The Wizards’

    Carbon Studio za swój główny cel z perspektywy nadchodzących gier uważa dalszy rozwój uniwersum "The Wizards" poprzez wsparcie istniejących tytułów, dodatki do nich i nowe platformy oraz nowe projekty związane z serią, poinformował ISBtech członek zarządu Aleksander Caban. Deweloper pracuje równolegle nad projektem VR osadzonym na Dzikim Zachodzie.

  • Carbon Studio: Plan przejścia na GPW jest aktualny, obecnie skupiamy się na działaniach związanych z połączeniem z Iron VR
    Carbon Studio: Plan przejścia na GPW jest aktualny, obecnie skupiamy się na działaniach związanych z połączeniem z Iron VR

    Gościem wtorkowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl był Aleksander Caban, członek zarządu Grupy Carbon Studio SA. Tematem spotkania było podsumowanie minionego roku oraz omówienie strategicznych celów oraz dalszych kierunków rozwoju.

  • Carbon Studio miało 0,88 mln zł skonsolidowanych przychodów netto w I kw. 2024 r.
    Carbon Studio miało 0,88 mln zł skonsolidowanych przychodów netto w I kw. 2024 r.

    Grupa Carbon Studio zanotowała w I kwartale 2024 r. prawie 0,88 mln zł skonsolidowanych przychodów netto. Spółka kontynuuje wsparcie dla swoich gier oraz pracuje nad nowymi tytułami – najnowszy “Projekt EL”, ma być kolejnym krokiem w eksploracji innowacyjnych rozwiązań w VR. Carbon Studio mocniej angażuje się także w wykorzystanie technologii AI w branży gier wideo.

     

  • Carbon Studio przejmuje Iron VR i podtrzymuje plany przejścia na główny parkiet GPW
    Carbon Studio przejmuje Iron VR i podtrzymuje plany przejścia na główny parkiet GPW

    Carbon Studio zakończył proces rejestracji podwyższenia kapitału zakładowego związanego z połączeniem spółek. W kolejnym kroku Carbon Studio planuje rozpocząć proces ubiegania się o wprowadzenie akcji połączeniowych do obrotu na rynku NewConnect. Celem fuzji jest m.in. uproszczenie struktury grupy, zbudowanie jednego silnego brandu oraz zwiększenie wartości spółki, które jest kluczowe w procesie planowanego przeniesienia akcji Carbon Studio na główny parkiet GPW.

  • Carbon Studio ze wzrostem przychodów w 2023 r. o blisko 20 proc. r/r
    Carbon Studio ze wzrostem przychodów w 2023 r. o blisko 20 proc. r/r

    Carbon Studio wypracowało w 2023 r. 5,6 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co daje wzrost o prawie 20 proc. w stosunku do 2022 r. Spółka uzyskała jednostkowy zysk netto na poziomie niemal 0,4 mln zł, przy niespełna 0,5 mln zł zysku EBIT i wyniku EBITDA wynoszącym 2,7 mln zł. W IV kwartale 2023 r. spółka zanotowała ponad 1,1 mln zł przychodów netto ze sprzedaży i zrealizowała kolejne kamienie milowe w projektach prowadzonych z partnerami biznesowymi.

  • Hunt Together z portfolio wydawniczego Carbon Studio zadebiutuje na Meta Quest 18 stycznia 2024 r.
    Hunt Together z portfolio wydawniczego Carbon Studio zadebiutuje na Meta Quest 18 stycznia 2024 r.

    Na 18 stycznia 2024 roku wyznaczona została data premiery gry Hunt Together w wersji na Meta Quest. Za wydanie i dystrybucję gry odpowiada Carbon Studio. Producentem nadchodzącego tytułu jest Iron VR – spółka zależna od Carbon Studio. Hunt Together to pierwszoosobowa gra VR z gatunku horror, oferująca rozgrywkę Player vs Player.

  • Carbon Studio zwiększyło przychody i zysk EBIT po trzech kwartałach
    Carbon Studio zwiększyło przychody i zysk EBIT po trzech kwartałach

    Carbon Studio zwiększyło jednostkowe przychody netto ze sprzedaży w okresie od stycznia do września 2023 r. o 27 proc. w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym, uzyskując niemal 4,5 mln zł. W pierwszych trzech kwartałach br. spółka odnotowała także wzrost zysku EBIT o 25 proc. r/r, osiągając blisko 1,1 mln zł (vs. 0,8 mln zł). Za uzyskane przychody ze sprzedaży odpowiada niesłabnące zainteresowanie autorskimi grami studia z serii The Wizards oraz Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall.

  • Crimen – Mercenary Tales zadebiutuje na goglach yVR2 od Play For Dream
    Crimen – Mercenary Tales zadebiutuje na goglach yVR2 od Play For Dream

    Carbon Studio nawiązało współpracę z Play For Dream, właścicielem gogli yVR2. 23 października br. zakończył się proces zawarcia umowy współpracy, która stanowi kamień milowy w przygotowaniu Crimen - Mercenary Tales do debiutu na innowacyjnych goglach.

  • Carbon Studios ustaliło datę premiery Crimen-Mercenary Tales na 14 września
    Carbon Studios ustaliło datę premiery Crimen-Mercenary Tales na 14 września

    14 września 2023 r., w wersji na komputery stacjonarne zadebiutuje Crimen - Mercenary Tales. To jedna z tegorocznych propozycji od notowanego na NewConnect developera gier VR – Carbon Studio.

  • Carbon Studio osiągnęło 1,6 mln zł przychodów netto w II kwartale 2023 r.
    Carbon Studio osiągnęło 1,6 mln zł przychodów netto w II kwartale 2023 r.

    Carbon Studio osiągnęło w I półroczu 2023 roku znaczący wzrost wyników finansowych. Od stycznia do czerwca br. zysk z działalności operacyjnej EBIT wzrósł do poziomu 1,5 mln zł, to prawie dwukrotny wzrost względem analogicznego okresu roku poprzedniego. W tym czasie spółka osiągnęła zysk netto w wysokości ponad 1,2 mln zł (41 proc. rdr.)

  • Carbon Studio: Połączenie z Iron VR zwiększy naszą wycenę i umożliwi sprawne wejście na GPW
    Carbon Studio: Połączenie z Iron VR zwiększy naszą wycenę i umożliwi sprawne wejście na GPW

    Gośćmi czwartkowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl byli przedstawiciele zarządu Carbon Studio. Tematem przewodnim spotkania było omówienie planów rozwoju po fuzji z Iron VR.

  • Carbon Studio odnotowało prawie 4,7 mln zł jednostkowych przychodów netto ze sprzedaży w 2022 roku
    Carbon Studio odnotowało prawie 4,7 mln zł jednostkowych przychodów netto ze sprzedaży w 2022 roku

    Carbon Studio, notowany na NewConnect deweloper gier i technologii VR, wypracował w 2022 roku prawie 4,7 mln zł jednostkowych przychodów netto ze sprzedaży gier, co dało stabilny wynik r/r. Zysk netto w tym czasie wyniósł 920 tys. zł. W samym IV kwartale ub. roku jednostkowe przychody netto ze sprzedaży wyniosły prawie 1,2 mln zł. Za zadowalające wyniki, odpowiada niesłabnąca sprzedaż autorskich projektów Studia. Niedawno sprzedaż popularnej serii The Wizards przekroczyła próg 350 tys. kopii.

  • Carbon Studio podpisało umowę z Vertigo Games
    Carbon Studio podpisało umowę z Vertigo Games

    Carbon Studio oraz Vertigo Games, jeden z bardziej cenionych wydawców i deweloperów wchodzący w skład globalnej grupy PLAION, zawarły istotną umowę, która zakłada współfinansowanie popularnego tytułu VR – The Wizards Dark Times oraz rozwój coopowego dodatku. Aktualizacja, w której trzech graczy będzie mogło razem stawić czoła siłom ciemności, będzie nosiła nazwę The Wizards – Dark Times: Brotherhood. Premiera zaplanowana jest na 2023 rok. Zarząd Carbon Studio liczy, że wydanie nowego trybu efektywnie wpłynie na skalowalność i powiększenie community tytułu. Niedawno sprzedaż projektów z serii The Wizards przekroczyła 350 tys. sprzedanych egzemplarzy.

  • Carbon Studio: sprzedaż gier z serii The Wizards przekroczyła 350 tys. sztuk
    Carbon Studio: sprzedaż gier z serii The Wizards przekroczyła 350 tys. sztuk

    Seria gier The Wizards autorstwa Carbon Studio trafiła już do 350 tys. graczy. Tytuły cieszą się największym zainteresowaniem w Stanach Zjednoczonych – ok. 60 proc. sprzedanych kopii, w dalszej części znajdują się kraje Europy Zachodniej (20 proc.)  i rynki azjatyckie (7 proc.). Kurs akcji spółki rośnie przy niewielkich obrotach o 10 proc.

  • Carbon Studio: W pierwszych miesiącach 2023 roku planujemy rozpocząć kampanię marketingową gry Crimen
    Carbon Studio: W pierwszych miesiącach 2023 roku planujemy rozpocząć kampanię marketingową gry Crimen

    Gośćmi środowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl byli Błażej Szaflik, prezes zarządu i Karolina Koszuta, członkini zarządu Carbon Studio SA. Tematem spotkania było omówienie aktualnych wyników Grupy Kapitałowej Carbon Studio oraz przedstawienie biznesowych planów na przyszłość. 

  • Carbon Studio z dobrymi wynikami finansowymi za trzy kwartały 2022 r.
    Carbon Studio z dobrymi wynikami finansowymi za trzy kwartały 2022 r.

    Narastająco po trzech kwartałach Carbon Studio wypracowało 3,5 mln zł przychodów netto ze sprzedaży i ponad 1,1 mln zł zysku netto. Jednocześnie biorąc pod uwagę sam trzeci kwartał br., spółka odnotowała ponad 4-krotny wzrost zysku netto r/r. Wartość jednostkowego wyniku netto od lipca do września wyniosła 0,25 mln zł. Zysk operacyjny EBIT liczył w tym czasie 0,09 mln zł, kiedy to w analogicznym okresie roku ub. odnotowano stratę. Na dobre wyniki finansowe spółki wpływ miała rosnąca popularność technologii VR/AR oraz stabilna sprzedaż autorskich tytułów studia.

  • Carbon Studio rozwija działalność o segment Quality Assurance pod nazwą brandu Quality Mine
    Carbon Studio rozwija działalność o segment Quality Assurance pod nazwą brandu Quality Mine

    Carbon Studio w ramach dywersyfikacji biznesowej rozszerza działalność o segment Quality Assurance pod nazwą brandu Quality Mine. W tym celu spółka powołała specjalny dział QA, którego zadaniem jest realizacja specjalistycznych testów i oferowanie kompleksowej usługi testerskiej dla gier i aplikacji VR. Zespół składa się z doświadczonych i posiadających odpowiedni know-how testerów, w tym Karoliny Koszuty – członkini zarządu Carbon Studio SA, która od teraz odpowiada także za obszar Business Relations. 

  • Carbon Studio: Chcemy tworzyć stabilną markę studia i budować solidną wartość wewnętrzną firmy
    Carbon Studio: Chcemy tworzyć stabilną markę studia i budować solidną wartość wewnętrzną firmy

    Gośćmi wtorkowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl byli Błażej Szaflik, prezes zarządu Carbon Studio i Tomasz Szpiner, prezes zarządu Iron VR SA. Tematem spotkania było omówienie bieżącej działalności grupy Carbon Studio oraz jej planów rozwoju.

  • Carbon Studio odnotowało 1,65 mln zł szacunkowych przychodów netto ze sprzedaży
    Carbon Studio odnotowało 1,65 mln zł szacunkowych przychodów netto ze sprzedaży

    Carbon Studio szacuje, że w II kwartale 2022 r. wypracowało 1,65 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, czyli nieznacznie mniej niż przed rokiem, gdy wynik opiewał na 1,69 mln zł. Na raportowane wyniki finansowe wpływ miało zakończenie prac nad pierwszymi kamieniami milowymi dla międzynarodowego projektu związanego z eksploracją obcej planety w technologii Metaverse oraz sprzedaż autorskich projektów Studia. Mowa o serii gier The Wizards oraz grze Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Druga produkcja od 19 maja br. dostępna jest w sklepie Meta Store.

  • Carbon Studio ogłosiło dwa nowe tytuły VR
    Carbon Studio ogłosiło dwa nowe tytuły VR

    Carbon Studio oraz jego spółka zależna – Iron VR, ogłosiły dwa nowe tytuły VR. Mowa o grze akcji Crimen z portfolio produkcyjnego Carbon Studio oraz horrorze Home Together od Iron VR. Za wydanie drugiego projektu odpowiada Carbon Studio. Gry wyszły już z etapu preprodukcji i obecnie znajdują się w zaawansowanej produkcji. Planowany budżet każdej z tych gier wynosi ponad 1 mln zł. Tytuły trafią na platformę Meta Quest 2.

  • Na giełdach cisza przed burzą, w grze KGHM i Mercator
    Na giełdach cisza przed burzą, w grze KGHM i Mercator

    Najwyższe od 10 lat ceny miedzi to za mało, żeby mocno w górę pociągnąć kurs akcji KGHM-u, a wraz z nimi cały WIG20. Nie pomagają też wczorajsze rekordy na Wall Street i lepsze od prognoz wyniki Tesli. Warszawskie indeksy praktycznie stoją w miejscu. Na szczęście ciekawie wyglądają niektóre spółki z drugiej linii.

  • Carbon Studio rozpoczyna prace zmierzające do uruchomienia programu motywacyjnego dla kluczowych pracowników
    Carbon Studio rozpoczyna prace zmierzające do uruchomienia programu motywacyjnego dla kluczowych pracowników

    Notowany na NewConnect developer gier i technologii VR, podjął uchwałę zmierzającą do wdrożenia w spółce trzyletniego programu motywacyjnego skierowanego do kluczowego personelu. Wybrani pracownicy otrzymają możliwość objęcia warrantów subskrypcyjnych serii B spółki, uprawniających do objęcia akcji serii E Carbon Studio.

  • CARBON STUDIO – analiza techniczna na życzenie
    CARBON STUDIO – analiza techniczna na życzenie STREFA PREMIUM
  • Wielki przegląd spółek gamingowych [ANALIZA TECHNICZNA]
    Wielki przegląd spółek gamingowych [ANALIZA TECHNICZNA]

    Dzieje się na akcjach giełdowych producentów gier wideo. Wojciech Kręcki, autor portfela Cztery Fazy Rynku przygotował przegląd 11 najciekawszych pod kątem technicznym spółek z branży i nakreślił scenariusze bazowe na najbliższe tygodnie.

  • NCBR: W ramach 4. konkursu GameINN przyznano 154,38 mln zł dofinansowań
    NCBR: W ramach 4. konkursu GameINN przyznano 154,38 mln zł dofinansowań

    Łącznie 43 projekty podmiotów z branży gamingowej zostały zakwalifikowane do otrzymania 154,38 mln zł dofinansowania w ramach 4. konkursu GameINN. Wartość projektów to 226,63 mln zł, poinformowało Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Wśród dofinansowanych firm są m.in.: Moonlit, Artifex Mundi (dwa projekty), Carbon Studio (dwa projekty), T-Bull, Boombit, Techland i Klabater.

  • Carbon Studio szykuje się do przejścia na rynek główny GPW
    Carbon Studio szykuje się do przejścia na rynek główny GPW

    Zarząd Carbon Studio podjął uchwałę o rozpoczęciu działań, których celem jest przeniesienie akcji spółki z rynku NewConnect na rynek główny Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Projekty uchwał w tej sprawie zostaną wprowadzone na najbliższe Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy spółki. Władze Carbon Studio rozpoczęły rozmowy z domami maklerskimi oraz kancelariami prawnymi, które będą odpowiedzialne za przeprowadzenie całego procesu. Studio koncentruje się obecnie na produkcji gry VR (wirtualna rzeczywistość) w uniwersum Warhammera: Age of Sigmar oraz rozwoju marki The Wizards.

  • Carbon Studio skokowo zwiększyło zyski w 2019 r.
    Carbon Studio skokowo zwiększyło zyski w 2019 r.

    Developer gier i technologii VR potroił zysk netto. W całym 2019 r. wypracował 1,1 mln zł. W piątek kurs akcji Carbon Studio rośnie o 6,3 proc. do 54 zł.

  • Carbon Studio ogłosił globalną datę premiery The Wizards – Dark Times
    Carbon Studio ogłosił globalną datę premiery The Wizards – Dark Times

    The Wizards – Dark Times – nowa część serii The Wizards autorstwa Carbon Studio trafi do sprzedaży 4 czerwca br. Tytuł zadebiutuje na platformie Steam, Oculus Store i Viveport.

  • Carbon Studio sprzedało ponad 100 tys. sztuk gry The Wizards
    Carbon Studio sprzedało ponad 100 tys. sztuk gry The Wizards

    Liczba sprzedanych egzemplarzy serii gier "The Wizards" Carbon Studio przekroczyła 100 tys. sztuk. Studio specjalizujące się w grach VR zapewnia, że koronawirus COVID-19 nie wpływa negatywnie na jej działalność, a wszystkie zaplanowane premiery odbędą się zgodnie z planem.



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat