Data premiery gry "Rustler" na platformie Steam została ustalona na 18 lutego w formule early access, podał Games Operators. Kurs akcji spółki rośnie w poniedziałek o blisko 14 proc.
Fot. Games Operators
– Zarząd spółki zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej spółki oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych spółki notowanych na GPW – czytamy w komunikacie.
Games Operators to producent i wydawca gier komputerowych, specjalizujący się w tworzeniu gier typu menedżer/symulator. Zespół Games Operators stoi za globalnym sukcesem gry „911 Operator” (gra stworzona przez Jutsu Games, obie spółki się połączyły). Spółka zadebiutowała na GPW w kwietniu 2020 r.
Narastające obawy przed wybuchem inflacji, czego emanacją są szybujące w ostatnim czasie rentowności długu, psują nastroje na europejskich giełdach. W tym również na GPW. W poniedziałek wszystkie warszawskie indeksy są pod kreską.
Games Operators sprzedał 6,5 tys. kopii gry "Rustler" na platformie Steam od premiery, która odbyła się 18 lutego, podała spółka. Aktualny poziom "outstanding wishlist" wynosi 119 tysięcy.
Nadzieje związane z odmrażaniem gospodarek i lepsze od prognoz dane z Niemiec okazały się dla inwestorów ważniejsze niż strach przed "nową zimną wojną". Jednak poniedziałkowe wzrosty na giełdach mają jeden poważny mankament: są poparte bardzo niskimi obrotami, głównie z powodu nieobecności graczy z USA i Londynu.
Gra "112 Operator", która miała swoją premierę na platformie Steam 23 kwietnia 2020 r., po 72 godzinach została sprzedana w ilości ponad 20,5 tys. sztuk w kanałach online. Łączny koszt wytworzenia i marketingu gry (po odjęciu środków otrzymanych z dotacji GameInn) nie przekroczył 0,9 mln zł i został zwrócony w 95 proc. w przeciągu 3 dni sprzedaży w sklepie Steam.
Games Operators w związku z planowaną na dziś premierą gry "112 Operator" poinformował, że zamierza wydać dodatek do gry, który nawiązywał będzie swoją tematyką do zwalczania epidemii SARS-CoV-2. Całkowity zysk z jego sprzedaży zostanie przekazany na cele związane ze zwalczeniem epidemii.