
(Fot. Pexels)
Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usługi Multikanałowego Centrum Pomocy Przedsiębiorcy ze stale aktualizowaną bazą wiedzy, dostępnego za pomocą różnych środków komunikacji elektronicznej. InteliWISE pokrywa obsługę ponad 99 proc. zapytań przedsiębiorców, w ramach jednego z kluczowych systemów e-administracji, przy wykorzystaniu AI, Chatbota II Generacji, Infolinii, czata oraz wideo. Centrum Pomocy jest pierwszą i główną linią wsparcia dla Punktu Informacji dla Przedsiębiorcy, realizowanego w ramach projektu “Konto Przedsiębiorcy – usługi online dla firm w jednym miejscu”. Łączna wartość podpisanej umowy wynosi 3 494 184,00 zł. brutto, a okres jej realizacji to 2 lata.
– Najwyższe standardy obsługi, znane z rynku komercyjnego, ale oferowane polskim przedsiębiorcom i obsługującym ich urzędnikom – to dewiza świadczonego przez nas od lat Centrum Pomocy. Hybrydowe podejście: człowiek – maszyna, czyli połączenie zespołu konsultantów-specjalistów z technologiami AI umożliwia świadczenie innowacyjnego Contact Center, osiągającego wysokie oceny satysfakcji użytkowników. W ramach nowej umowy, której wartość jest wyższa o ponad 33 proc. rocznie, wzrośnie zakres tematyczny i ilościowy. Warto dodać, iż realizacja ta nie byłaby możliwa bez wykorzystania zaawansowanych rozwiązań Sztucznej Inteligencji w tym Voicebotów II Generacji- komentuje Marcin Strzałkowski, prezes InteliWISE.
Od początku istnienia Centrum Pomocy Przedsiębiorcy, prowadzone przez InteliWISE, rozwiązało ponad 2.000.000 spraw, a jego wyróżnikami – pośród licznych infolinii w polskiej e-administracji – są m.in dostępność przez 24h zautomatyzowanych przez Sztuczną Inteligencję narzędzi pomocy, przystępność dla interesantów, zakres świadczonej pomocy – od porad aż po wspólne wypełnianie wniosków przez telefon. Ze względu na multikanałowość jest to unikalne Contact Center w polskiej e-administracji – przedsiębiorcy mogą uzyskać pomoc poprzez infolinię, wirtualnego asystenta głosowego, live chat albo wideo, w dwóch językach: polskim i angielskim. Centrum Pomocy jest dostosowane również do obsługi osób niesłyszących – obsługa odbywa się również w polskim języku migowym.
– Pandemia COVID-19 jest potężnym wyzwaniem dla polskich przedsiębiorców i – naturalnie – zwiększyła zapotrzebowanie na usługi porad i informacji w ramach infolinii w Centrum Pomocy Przedsiębiorcy. Jesteśmy dumni, że będziemy rozwijać ten projekt, wyznaczając standardy w ramach usług customer service w administracji publicznej – kończy prezes.
InteliWISE to dostawca chmurowych usług Conversational AI, w tym AI Chatbot i Voicebot.