ghandjfk
Advertisement
PARTNER SERWISU
mbpegmui

InteliWISE zdobył kontrakt na 3,5 miliona złotych

Omawiane walory:

InteliWISE wygrało przetarg na kontynuację projektu “Centrum Pomocy Przedsiębiorcy”. Umowa podpisana przez pioniera technologii AI z Ministerstwem Rozwoju Pracy i Technologii, opiewa na blisko 3.5 miliona złotych brutto i obejmuje m.in. wykorzystanie Voicebotów II Generacji do wsparcia Infolinii. 

fuzje,przejecia,polska,lockdown,pge,r22

(Fot. Pexels)

Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usługi Multikanałowego Centrum Pomocy Przedsiębiorcy ze stale aktualizowaną bazą wiedzy, dostępnego za pomocą różnych środków komunikacji elektronicznej. InteliWISE pokrywa obsługę ponad 99 proc. zapytań przedsiębiorców, w ramach jednego z kluczowych systemów e-administracji, przy wykorzystaniu AI, Chatbota II Generacji, Infolinii, czata oraz wideo. Centrum Pomocy jest pierwszą i główną linią wsparcia dla Punktu Informacji dla Przedsiębiorcy, realizowanego w ramach projektu “Konto Przedsiębiorcy – usługi online dla firm w jednym miejscu”. Łączna wartość podpisanej umowy wynosi 3 494 184,00 zł. brutto, a okres jej realizacji to 2 lata.

–  Najwyższe standardy obsługi, znane z rynku komercyjnego, ale oferowane polskim przedsiębiorcom i obsługującym ich urzędnikom – to dewiza świadczonego przez nas od lat Centrum Pomocy. Hybrydowe podejście: człowiek – maszyna, czyli połączenie zespołu konsultantów-specjalistów z technologiami AI umożliwia świadczenie innowacyjnego Contact Center, osiągającego wysokie oceny satysfakcji użytkowników. W ramach nowej umowy, której wartość jest wyższa o ponad 33 proc. rocznie, wzrośnie zakres tematyczny i ilościowy. Warto dodać, iż realizacja ta nie byłaby możliwa bez wykorzystania zaawansowanych rozwiązań Sztucznej Inteligencji w tym Voicebotów II Generacji- komentuje Marcin Strzałkowski, prezes InteliWISE.

Od początku istnienia Centrum Pomocy Przedsiębiorcy, prowadzone przez InteliWISE, rozwiązało ponad 2.000.000 spraw, a jego wyróżnikami – pośród licznych infolinii w polskiej e-administracji – są m.in dostępność przez 24h zautomatyzowanych przez Sztuczną Inteligencję narzędzi pomocy, przystępność dla interesantów, zakres świadczonej pomocy – od porad aż po wspólne wypełnianie wniosków przez telefon. Ze względu na multikanałowość jest to unikalne Contact Center w polskiej e-administracji – przedsiębiorcy mogą uzyskać pomoc poprzez infolinię, wirtualnego asystenta głosowego, live chat albo wideo, w dwóch językach: polskim i angielskim. Centrum Pomocy jest dostosowane również do obsługi osób niesłyszących – obsługa odbywa się również w polskim języku migowym.

– Pandemia COVID-19 jest potężnym wyzwaniem dla polskich przedsiębiorców i – naturalnie – zwiększyła zapotrzebowanie na usługi porad i informacji w ramach infolinii w Centrum Pomocy Przedsiębiorcy. Jesteśmy dumni, że będziemy rozwijać ten projekt, wyznaczając standardy w ramach usług customer service w administracji publicznej – kończy prezes.

InteliWISE to dostawca chmurowych usług Conversational AI, w tym AI Chatbot i Voicebot.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Efecte dąży do delistingu InteliWISE i zintegrowania ofert na poziomie globalnym

    Fińska grupa Efecte dąży do delistingu INTELIWISE z NewConnect i chce docelowo zintegrować ofertę obu firm na poziomie globalnym, poinformował ISBtech prezes INTELIWISE Marcin Strzałkowski. Większość środków ze sprzedaży pakietu akcji spółki przeznaczy na nabycie akcji Efecte na fińskiej giełdzie.

  • SaaS NA GIEŁDZIE: Ułatwienie dla klientów, szansa na żyłę złota dla inwestorów

    Spółki SaaS to często podmioty, które jeśli odniosą rynkowy sukces są w stanie zwiększyć swoją kapitalizację wielokrotnie. Choćby wrocławski LiveChat, który wchodził na giełdę 7 lat temu przy wycenie na poziomie 480 mln zł, a jego kapitalizacja w 2021 roku przekraczała nawet 3,5 mld zł. Nietrudno wyobrazić sobie mniejsze spółki, które odniosą sukces i również zbliżą się do miliardowych kapitalizacji.

  • InteliWISE z funduszami na rozwój kluczowego projektu AI

    Twórca rozwiązań AI dla biznesu podpisał z NCBR umowę na dofinansowanie narzędzia do budowy usług Conversational AI. Dzięki temu spółka będzie mogła skupić się na rozwoju technologii typu Voicebot i Chatbot, z którymi użytkownicy mogą rozmawiać. Środki przyznane w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 wyniosą 2,2 mln złotych.

  • InteliWISE zwiększył przychody w 2020 r. Twórca rozwiązań AI dla biznesu odnotował w 2020 r. 24-proc. wzrost przychodów względem poprzedniego roku. Kolejne projekty oraz ważne umowy podpisane w ostatnich miesiącach sprawiają, że 2021 będzie kolejnym etapem dynamicznego rozwoju spółki.
  • InteliWISE skokowo zwiększył sprzedaż w okresie pandemii

    W II kwartale warszawska spółka specjalizująca się w projektowaniu voicebotów oraz chatbotów zwiększyła r/r przychody o 52 proc. Zarząd przyznaje, że wzrost zapotrzebowania na innowacyjne rozwiązania w zakresie komunikacji to jeden z efektów tegorocznej pandemii COVID-19.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat