
(Fot. Pexels)
Przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 1,43 mln zł, grupa InteliWISE wypracowała w drugim kwartale bieżącego roku 278 tys. zł zysku netto.
– W obliczu epidemii wyraźnie wzrosło zapotrzebowanie na innowacyjne rozwiązania w zakresie komunikacji. Dlatego oczekiwaliśmy, że nasza działalność wypracuje rekordowe przychody. Co ważniejsze, odnotowanie wysokich wyników kwartalnych nie jest jednostkowym wydarzeniem wynikającym wyłącznie ze specyficznej sytuacji na rynku. Wpisuje się w ogólną tendencję wzrostową spółki – mówi Marcin Strzałkowski, CEO InteliWise.
Motorem napędowym sprzedaży okazały się nie tylko nowe zlecenia, ale także rosnące zamówienia od obecnych klientów. Dotyczy to zarówno technologii automatycznych, wspierających pracę zespołów konsultantów i sprzedawców, jak i usług outsourcingu.
Narastająco od początku roku na poziomie grupy kapitałowej, InteliWISE wykazał ponad 41-proc. dynamikę wzrostu, osiągając rekordowe przychody w historii firmy na poziomie 2,35 mln zł. Na poziomie jednostkowym było to odpowiednio 48 proc. i 1,19 mln zł.
– Sądzimy, że Covid-19 to jedynie katalizator zmian dotyczących przyzwyczajeń klientów w kontaktach z infoliniami. Rosnąca liczba użytkowników on-line, zwłaszcza młodszych, rezygnuje z kontaktu telefonicznego na rzecz komunikacji poprzez aplikacje mobilne, głównie komunikatory jak Messenger czy whatsapp. Kiedy działania pracowników infolinii zostały utrudnione przez lockdown, nowoczesność naszych rozwiązań została dostrzeżona – dodaje Strzałkowski.
Kolejnym motorem wzrostu jest branża e-commerce, która rośnie w tempie dwucyfrowym.
– Sklepy zwiększają wykorzystanie rozwiązań Inteliwise, gdyż pomagają im rozwiązywać codzienne, najbardziej czasochłonne problemy ich klientów online. Dotyczy to szczególnie rozwiązań omni-channel, czyli wielu kanałów kontaktu. A że ecommerce rośnie w tempie co najmniej dwucyfrowym, oferta InteliWISE jest coraz bardziej zauważalna – dodaje Strzałkowski.
InteliWISE to dostawca chmurowych usług Conversational AI, w tym AI Chatbot i Voicebot.