InteliWISE skokowo zwiększył sprzedaż w okresie pandemii

Omawiane walory:

W II kwartale warszawska spółka specjalizująca się w projektowaniu voicebotów oraz chatbotów zwiększyła r/r przychody o 52 proc. Zarząd przyznaje, że wzrost zapotrzebowania na innowacyjne rozwiązania w zakresie komunikacji to jeden z efektów tegorocznej pandemii COVID-19.

InteliWISE,AI,rekordowe,wyniki

(Fot. Pexels)

Przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 1,43 mln zł, grupa InteliWISE wypracowała w drugim kwartale bieżącego roku 278 tys. zł zysku netto.

– W obliczu epidemii wyraźnie wzrosło zapotrzebowanie na innowacyjne rozwiązania w zakresie komunikacji. Dlatego oczekiwaliśmy, że nasza działalność wypracuje rekordowe przychody. Co ważniejsze, odnotowanie wysokich wyników kwartalnych nie jest jednostkowym wydarzeniem wynikającym wyłącznie ze specyficznej sytuacji na rynku. Wpisuje się w ogólną tendencję wzrostową spółki – mówi Marcin Strzałkowski, CEO InteliWise.

Motorem napędowym sprzedaży okazały się nie tylko nowe zlecenia, ale także rosnące zamówienia od obecnych klientów. Dotyczy to zarówno technologii automatycznych, wspierających pracę zespołów konsultantów i sprzedawców, jak i usług outsourcingu.

Narastająco od początku roku na poziomie grupy kapitałowej, InteliWISE wykazał ponad 41-proc. dynamikę wzrostu, osiągając rekordowe przychody w historii firmy na poziomie 2,35 mln zł. Na poziomie jednostkowym było to odpowiednio 48 proc. i 1,19 mln zł.

– Sądzimy, że Covid-19 to jedynie katalizator zmian dotyczących przyzwyczajeń klientów w kontaktach z infoliniami. Rosnąca liczba użytkowników on-line, zwłaszcza młodszych, rezygnuje z kontaktu telefonicznego na rzecz komunikacji poprzez aplikacje mobilne, głównie komunikatory jak Messenger czy whatsapp. Kiedy działania pracowników infolinii zostały utrudnione przez lockdown, nowoczesność naszych rozwiązań została dostrzeżona – dodaje Strzałkowski.

Kolejnym motorem wzrostu jest branża e-commerce, która rośnie w tempie dwucyfrowym.

– Sklepy zwiększają wykorzystanie rozwiązań Inteliwise, gdyż pomagają im rozwiązywać codzienne, najbardziej czasochłonne problemy ich klientów online. Dotyczy to szczególnie rozwiązań omni-channel, czyli wielu kanałów kontaktu. A że ecommerce rośnie w tempie co najmniej dwucyfrowym, oferta InteliWISE jest coraz bardziej zauważalna – dodaje Strzałkowski.

InteliWISE to dostawca chmurowych usług Conversational AI, w tym AI Chatbot i Voicebot.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR