
Tomasz Dutkiewicz, prezes zarządu Madmind Studio
– Marketing gry przynosi założone rezultaty. Odkąd w zeszłym tygodniu opublikowaliśmy trailer prezentujący treści Adult Only, mogliśmy odnotować znaczny wzrost społeczności graczy. Dziennie przyrosty wishlisty zwiększyły się o ponad 500 proc. względem ostatnich tygodni. Przyrosty możemy obserwować nie tylko na steamie. Discord Madmind Studio zgromadził już 11,5 tys. graczy, z czego ponad 60 proc. to nowi użytkownicy. Odnotowujemy tutaj wzrosty o kilkuset graczy dziennie. Dla pokazania skali, discord Playwaya liczy 7,5 tys. użytkowników, a Car Mechanic Simulator 2021 – 8,5 tys. – mówi Tomasz Dutkiewicz, prezes zarządu Madmind Studio.
Succubus, to gra z gatunku action horror, w której wcielamy się w sukkuba – demonicę przemierzającą piekło w poszukiwaniu zemsty na swoich wrogach. Gra budzi wiele kontrowersji przez swoją brutalność oraz liczne sceny erotyczne, jednak będzie ona normalnie pozycjonowana na platformie steam, dzięki nałożonej cenzurze. Pełna treść gry będzie dostępna po pobraniu bezpłatnego DLC. Succubus jest to bezpośrednia fabularna kontynuacja poprzedniej gry Madmind Studio – Agony.
– Jesteśmy podekscytowani dzisiejszą premierą. Nasza produkcja zgromadziła na wishliście 265 tys. graczy, co jest bardzo dobrym wynikiem. Aby jeszcze mocniej zwiększyć zainteresowanie grą, będziemy rozdawać darmowe kody podczas oficjalnego live streama, który będzie widoczny na stronie gry na steam. Duże zainteresowanie wpłynęło bardzo pozytywnie na nasze kolejne dwie produkcje – Paranoid i Tormentor. Od rozpoczęcia kampanii marketingowej Succubusa dzienny przyrost graczy na wishliście Paranoid wynosi ponad 100 proc., a w przypadku Tormentora aż 200 proc. – dodaje Tomasz Dutkiewicz.
Succubus w przyszłym roku zadebiutuje również na innych platformach. Wyłączne prawo do portowania gry posiada studio Console Labs.
– Succubus od samego początku wywołuje wiele emocji wśród graczy. Jesteśmy już w trakcie prac nad portowaniem tego tytułu na platformy Xbox, PlayStation oraz Nintendo Switch. To jeden z naszych największych projektów w obecnym pipeline. Liczymy, że zainteresowanie tytułem na PC przełoży się również na konsolowe wersje gry – podsumowuje Marcin Wesołowski, prezes Console Labs.