Kolejna awaria BM mBanku. Klienci nie mogą składać zleceń w eMaklerze
BM mBanku znów ma problemy techniczne. W środę rano klienci biura nie mogą składać zleceń kupna/sprzedaży instrumentów finansowych.

(Fot. Mat. prasowe mBanku)
Rano inwestorzy na Twitterze sygnalizowali problemy ze składaniem zleceń w eMaklerze. Przy próbie wprowadzenia zlecenia pojawiał się komunikat o problemach technicznych.
– Przepraszamy. Z przyczyn technicznych dostęp do usługi jest ograniczony. Możesz korzystać z notowań online i przeglądać operacje historyczne (np. zlecenia i transakcje) – informował komunikat w systemie eMakler.
Problemy techniczne potwierdził bank. Na ten moment nie wiadomo, kiedy awaria zostanie usunięta.
Przepraszamy za utrudnienia.
Występują problemy w dostępie do usług maklerskich (eMakler / mInwestor) przez aplikację mobilną i wersję przeglądarkową.
Będziemy Was na bieżąco informować o sytuacji.— mBank (@mBankpl) January 13, 2021
Na przestrzeni miesiąca to już trzecia tego typu wpadka BM mBanku. Poprzednim razem awarie eMaklera miały miejsce 8 stycznia i pod koniec grudnia 2020 r. BM mBanku to lider pod względem liczby rachunków maklerskich w Polsce. Według danych KDPW, na koniec 2020 r. bank prowadził 371,42 tys. rachunków. AKTUALIZACJA
Aktualizacja, godz. 11:13
Wszystkie platformy usług maklerskich (eMakler / mInwestor) są już w pełni dostępne. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia. https://t.co/HJlgN7QC40— mBank (@mBankpl) January 13, 2021
Około 13:00 bank zapowiedział kolejne utrudnienia w dostępie do systemu.
Platformy transakcyjne eMakler i mInwestor oraz aplikacja Biura maklerskiego wymagają przeprowadzenia prac serwisowych.
Wiąże się to z chwilowym wyłączeniem systemów.
Prosimy Was o cierpliwość.
Będziemy na bieżąco informować o postępie prac.— mBank (@mBankpl) January 13, 2021