
Kolejna awaria w BM mBanku
Pierwsze sygnały, że klienci banku mają problem z dostępem do systemu pojawiły się około 30 min. po starcie sesji. Około 10:00 problemy techniczne potwierdził bank. Na ten moment nie wiadomo, kiedy awaria zostanie usunięta.
– Przepraszamy, usługi maklerskie mBanku są chwilowo niedostępne. Intensywnie pracujemy nad ich uruchomieniem. Informacje na temat postępów będziemy aktualizować na naszych profilach w mediach społecznościowych. Pracujemy nad tym, aby takie sytuacje nie powtarzały się w przyszłości – poinformował bank w mediach społecznościowych.
Przepraszamy, usługi maklerskie mBanku są chwilowo niedostępne. Intensywnie pracujemy nad ich uruchomieniem. Informacje na temat postępów będziemy aktualizować na naszych profilach w mediach społecznościowych. Pracujemy nad tym, aby takie sytuacje nie powtarzały się w przyszłości pic.twitter.com/XuI0mCn2Ft
— mBank (@mBankpl) March 9, 2021
Na przestrzeni ostatnich miesięcy to już czwarta duża wpadka BM mBanku. Poprzednim razem awarie eMaklera miały miejsce 8 stycznia, pod koniec grudnia 2020 r. i w połowie stycznia 2021 r. BM mBanku to lider pod względem liczby rachunków maklerskich w Polsce. Według danych KDPW, na koniec 2020 r. bank prowadził 371,42 tys. rachunków.
AKTUALIZACJA
[11:09] mInwestor działa. Bank pracuje nad udostępnieniem aplikacji mobilnej.
mInwestor i aplikacja mobilna biura jest nadal niedostępna. https://t.co/FsW5PbuVBf
— Biuro maklerskie mBanku (@BMmBanku) March 9, 2021