gpktkcrq
Advertisement
PARTNER SERWISU
weofmega

Kool2Play chce wydać 8 gier w 2 lata i zadebiutować na NewConnect w 2019 r.

Omawiane walory:

Kool2Play chce wydać 8 gier w ciągu dwóch lat i zadebiutować na rynku New Connect w 2019 roku.

– Twórcy popularnych gier iHUGU, Nice Slice czy Clock Simulator pozyskują inwestora i podkręcają tempo. Spółka wyda 8 gier w ciągu zaledwie 2 lat; wśród nich znajdą się produkcje o skali znacznie większej, niż dotychczas. Przedstawiciele spółki potwierdzają również plan wejścia na New Connect w 2019 r. – czytamy w komunikacie.

Kool2Play podpisała z Midven umowę inwestycyjną, na mocy której warszawski developer pozyska środki potrzebne do wydania kolejnych gier, znacznie większych niż dotychczasowe produkcje, oraz do wejścia na alternatywny rynek obrotu akcji NewConnect, wskazano w informacji.

Kool2Play to producent gier z siedzibą w Warszawie, istniejący od 2014 roku i mający w swoim portfolio już 8 gier wydanych na platformy takie jak PC, iOS, tvOS, Android oraz VR. Obecnie studio prowadzi prace nad dwiema, znacznie większymi, grami: „Uragun” (PC, konsole), której premiera odbędzie się w II połowie 2019 roku oraz „City of Minds”, z premierą planowaną na 2020 r. Równolegle z tworzeniem dwóch flagowych produktów, studio Kool2Play zapowiedziało, iż w pierwszej połowie 2019 roku wyda 6 gier przeznaczonych na konsolę Nintendo Switch.

>> Zacznij inwestować już od 100 zł >> Nowa platforma inwestycyjna inPZU

Poza produkcją gier, Kool2Play poprzez spółkę zależną Kool Things realizuje specjalistyczne usługi z zakresu międzynarodowej promocji dla największych światowych wydawców gier oraz producentów sprzętu dla graczy. Kool Things to najstarsza i najbardziej doświadczona polska agencja marketingowa wyspecjalizowana w grach. Jej założycielem również jest Marcin Marzęcki, zasiadający wcześniej w zarządzie CD Projekt RED (seria „Wiedźmin”) i pełniący tam funkcję dyrektora marketingu. Firma ma na swoim koncie projekty gamingowe zrealizowane między innymi dla Activision-Blizzard, Razer, Riot Games, Wargaming.net, CD Projekt RED, InnoGames, Daybreak Games, PayPal i Koei Tecmo, wymieniono w informacji.

– Grupa kapitałowa Kool2Play to unikalna firma z sektora gier. Z jednej strony mamy spółkę Kool2Play, która produkuje gry. Z drugiej Kool Things z ogromnym, prawdopodobnie największym w Polsce, doświadczeniem w międzynarodowej promocji w branży gier. To połączenie, to prawdziwy dynamit – obie te spółki świetnie uzupełniają swój know-how i potencjał rozwoju. Grupa kapitałowa Kool2Play już w chwili obecnej generuje przychody i zyski. Wierzymy, że Midven dzięki swojemu finansowemu know-how przyczyni się znacząco do zwiększenia skali naszych działań – powiedział prezes Kool2Play Marcin Marzęcki, cytowany w komunikacie.

– Konsekwentnie realizujemy strategie rozwoju grupy kapitałowej w oparciu o nabywanie udziałów w spółkach związanych z segmentem gier internetowych. W przypadku Kool2Play liczymy dodatkowo na powtarzalność naszych inwestycji i zwiększenie wartości spółki dzięki debiutowi na rynku kapitałowym– powiedział prezes Midven Andrzej Zając, cytowany w komunikacie.

Kool2Play sp. z o.o. to niezależny producent i wydawca gier. Firma dotychczas wydała 8 gier: Messy Bird, Clock Simulator, Hyperide, Hyperide VR, Estiman, iHUGu, Nice Slice oraz Dungeons And Aliens. Cztery z nich zostały wyróżnione przez największe platformy dystrybucji elektronicznej – Apple, Google i Steam. Począwszy od 2018 roku, spółka koncentruje się na tworzeniu większych gier – Uragun oraz City of Minds. Główne platformy to PC i konsole Xbox, PlayStation oraz Nintendo Switch.

Kool Things sp. z o.o. sp.k. to pierwsza w Polsce i najbardziej doświadczona agencja specjalizująca się w promocji gier oraz powiązanych z nimi technologii. Swoją działalność rozpoczęła w 2010 roku w Europie Centralnej i krajach CIS, a po kilku latach przekształciła się w firmę świadczącą kompleksowe usługi z zakresu promocji gier o zasięgu globalnym. Firma zrealizowała kilkaset kampanii promocyjnych dla kilkudziesięciu klientów – zarówno dla największych światowych marek, jak i dla ambitnych, debiutujących deweloperów.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Kool2Play: Premiera ‚Alchemist Shop Simulator’ na PC: 11 marca, wcześniej – demo nowej gry

    Data premiery gry "Alchemist Shop Simulator" w wersji na PC na platformie Steam została ustalona na 11 marca 2025 r.; wydawcą gry będzie KOOL2PLAY. Produkcja gry została zakończona zgodnie z planem, a gra znajduje się obecnie w fazie zamkniętej bety dostępnej dla wybranych influencerów gamingowych.

  • Strategia Kool2Play zakłada tworzenie gier z partnerami zewn., z budżetami 0,5-1,5 mln zł

    Nowa strategia grupy kapitałowej KOOL2PLAY na lata 2024-2027 zakłada m.in. tworzenie jakościowych gier w partnerstwach z podmiotami zewnętrznymi, przy budżecie 0,5-1,5 mln zł.

  • Kool2Play ma umowę z Drageus Games ws. wydania ‚Uragun’ na konsole

    KOOL2PLAY podpisał ze spółką Drageus Games (wydawca) umowę, na mocy której ustalono zasady wzajemnej współpracy w zakresie portowania i wydania gry "Uragun" na platformach konsolowych, tj.: PlayStation 4 i 5, Xbox One/Series S i X, Nintendo Switch. Premiera gry na platformach konsolowych planowana jest na rok 2024.

  • Kool2Play przesunął terminy debiutu 3 gier, rusza z serią małych gier casualowych 1$Fun

    KOOL2PLAY przesunął terminy debiutu gier: "Uragun" na konsole (bez nowego terminu), "Project X: Friendship" na PC (na III kw. 2024) i "Project Y" (na 2025). KOOL2PLAY poinformował też o rozpoczęciu realizacji serii 1$Fun, w ramach której wydawane będą małe, casualowe gry o krótkim powtarzalnym gameplayu.

  • Kool2Play wygenerował 1,2 mln zysku w I kw. 2023 r.

    Grupa kapitałowa KOOL2PLAY w pierwszym kwartale 2022 roku wygenerowała skonsolidowany zysk w wysokości 1,2 mln złotych. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży produktów i usług wyniosły natomiast 1,5 mln zł. Obecnie priorytetem grupy są prace nad drugim tytułem studia KOOL2PLAY o kodowej nazwie Project X: Friendship. Spółka inwestuje również intensywnie w rozwój technologii AI i GPT, która w przyszłości obniży koszty produkcji gier oraz zwiększy konkurencyjność grupy kapitałowej za sprawą możliwości uatrakcyjnienia rozgrywki.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat