ybudjuqu
PARTNER SERWISU
ebdcyvoa

LPP umacnia przyczółek w e-commerce

Omawiane walory:

LPP uruchomiło aplikację mobilną dla marki Mohito, podała spółka. Aplikacja jest na razie dostępna w Polsce, jednak w planach jest udostępnienie jej w Rumunii oraz Czechach w I połowie przyszłego roku. W 2024 r. LPP zamierza uruchomić aplikacje mobilne także dla pozostałych marek - Cropp oraz House.

lpp, zysk, netto, wyniki, 2023

Fot. Spółka

W II kwartale br. obrotowego aplikacje mobilne Reserved oraz Sinsay odpowiadały za ponad 50% sprzedaży internetowej LPP w Polsce. Rosnące znaczenie m-commerce w wynikach sprzedaży skłoniło spółkę do kolejnych inwestycji w tym obszarze. W połowie listopada br. LPP uruchomiło aplikację także dla Mohito, które obecnie ma najwyższe wyniki e-commerce w całej Grupie, podano.

– Aplikacja wzmocni potencjał rozwoju naszej marki w kanale online, który stanowi już ok. 30 proc. jej przychodów. Dostarczając nam danych dotyczących m.in. preferencji klientów, aplikacja pozwala lepiej je poznawać i odpowiednio dopasowywać ofertę. Zakładamy też, że jako bardziej efektywny sposób dotarcia i interakcji z użytkownikami zwiększy rozpoznawalność marki i pomoże w budowaniu lojalności klientów, co w perspektywie przełoży się na jeszcze wyższą sprzedaż. Aplikacja, na razie dostępna w Polsce, będzie także wsparciem Mohito w rozwoju zagranicznym. W planach mamy udostępnienie jej na najważniejszych sprzedażowo rynkach spółki. W pierwszej połowie przyszłego roku będzie to Rumunia oraz Czechy – powiedziała omnichannel sales director Mohito Katarzyna Czekała, cytowana w komunikacie.

➡ Kalendarium giełdowe StockWatch.pl – daty raportów okresowych spółek, terminy ustalenia praw i wypłat dywidend, daty wykupu i ustalenia odsetek od obligacji

Poza łatwym dostępem do kolekcji marki najważniejszą funkcjonalnością aplikacji jest Mohito ID, czyli indywidualny kod klienta, który można dodać jako widget na telefonie i mieć go zawsze pod ręką. Zawiera on informacje o historii zakupów zarówno internetowych, jak i stacjonarnych. Umożliwia tym samym m.in. szybkie zwroty online poprzez formularze znajdujące się w historii zamówień oraz zwroty bez paragonu we wszystkich salonach marki.

– Rosnące zainteresowanie tą formą kontaktu wśród klientów oznacza, że w coraz większym stopniu cenią sobie łatwy dostęp do oferty oraz możliwość dokonywania szybkich zakupów. Ten trend widoczny jest też za granicą. Aktualnie aplikacje Reserved i Sinsay są dostępne w Rumunii, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Dodatkowo klienci Reserved dokonają zakupów w tym kanale w Niemczech, a Sinsay w Bułgarii i Chorwacji. Stanowią one ważne wsparcie omnichannelowej strategii rozwoju Grupy, dlatego spółka planuje zwiększanie ich zasięgu o kolejne kraje. W 2024 r. LPP zamierza uruchomić aplikacje mobilne także dla pozostałych marek – Cropp oraz House – zakończono.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku; wchodzi w skład indeksu WIG20. W roku obrotowym 2022/2023 (luty 2022 – styczeń 2023) spółka miała 15,9 mld zł skonsolidowanych przychodów.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

50% rabatu na dostęp do Strefy Premium StockWatch.pl dla uczestników programu Orlen w portfelu!

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat