
(Fot. Oponeo.pl)
Grupa Oponeo.pl mocnym akcentem rozpoczęła sezon jesienno-zimowy. Według najnowszego raportu, w październiku przychody internetowego dostawcy opon wzrosły r/r o 20 proc. do 96,002 mln zł. Dla porównania warto dodać, że w całym III kwartale Oponeo.pl sprzedało towary za nieco ponad 100 mln zł.
Narastająco po dziesięciu miesiącach tego roku wartość sprzedaży w ujęciu r/r podskoczyła o 26 proc. do 493,337 mln zł. Spółka uzasadnia zwyżkę rosnącą liczbą zamówień wynikającą z systematycznego rozwoju firmy oraz wzmacniania marki Oponeo.pl.
W najbliższy czwartek (9 listopada) Oponeo.pl opublikuje skonsolidowany raport za trzeci kwartał.
W całym I półroczu 2017 roku Grupa Oponeo.pl sprzedała rekordowe 1,2 mln opon, tj. o 28 proc. więcej niż analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody ze sprzedaży za pierwsze sześć miesięcy wyniosły 296,5 mln zł i wzrosły o 24 proc. r/r. Przychody ze sprzedaży w kraju ukształtowały się na poziomie 219,3 mln zł i przyrosły o 29 proc. r/r. Wpływy z tytułu sprzedaży za granicą zamknęły się kwotą 77,2 mln zł i wzrosły o 10 proc. r/r. >> Więcej na temat wyników Oponeo.pl za II kwartał i całe I półrocze przeczytasz w naszym raporcie
W poniedziałek na zamknięciu sesji za jeden walor Oponeo.pl płacono 42,50 zł, czyli 0,7 proc. więcej niż w ubiegłym tygodniu.