Moonlit chce pozyskać 2 mln zł z oferty publicznej akcji, debiut na NC w IV kw.

Omawiane walory:

Moonlit opublikowało dokument ofertowy w związku z pierwszą ofertą publiczną akcji, poinformował prezes Piotr Gardeła. Cena emisyjna wyniesie 2 zł, przy liczbie oferowanych akcji wynoszącej 1 mln sztuk. 

Moonlith to polski gamingowy software house zamierzający poszerzyć swoją działalność o segment produkcji gier własnych.

– Oferta, która zaczyna się dziś potrwa do 12 czerwca br, zaś przydział akcji planowany jest a 14 czerwca br. Wprowadzenie akcji na NewConnect planowane jest na IV kwartał br. – powiedział Gardeła podczas konferencji prasowej.

Zapisy będą przyjmowane za pośrednictwem Polskiego Domu Maklerskiego, nowe akcje w przypadku powodzenia oferty będą stanowiły 20 proc. w strukturze akcjonariatu.

– Spółka zrealizowała dotychczas 16 gier i ma około 20 klientów. Przychody spółki, które wyniosły w 2017 r. 699 tys. zł pochodzą z produkcji gier i aplikacji – powiedział Gardeła.

>> Ponad 60 proc. zysku od początku 2017 r. – sprawdź ofertę portfela wzorcowego CFR w StockWatch.pl

Dynamika przychodów w 2017 r. wyniosła 68 proc. r/r. EBITDA wzrosła w tym czasie do 203 tys. zł o 306 proc. zaś zysk netto do 96 tys. zł do 365 proc.

– Pracujemy też nad własną technologią oświetlenia dedykowaną do gier 2D – Angular Light. We wszystkich silnikach na świecie istnieją tylko dwa systemy oświetlenia a nasz będzie dość unikatowy. Zakończenie prac nad technologia planowane jest na IV kwartał 2019 r. – dodał prezes.

Plan wydawniczy Moonlit. Kliknij, aby powiększyć

Spółka planuje zakończenie prac nad grą „Ignis: Duel of Wizards” na październik br. Wydawcą tytułu jest Fat Dog Games. Z kolei na IV kwartał planowane jest wydanie pierwszej własnej gry spółki – „POK”, gry przygodowej której koszty produkcji Moonlit szacuje na 100 tys. zł.

Spółka szacuje, że łączny budżet 5 gier własnych wyniesie ok. 1,5 mln zł, bez nakładów na swoją technologię.

– Na połowę 2019 r. planowane jest zakończenie prac nad grą Neon Noir, na II kw. 2020 r. zaś mają zakończyć się prace nad The Final Frontier – dodał prezes.

W swoim portfolio spółka ma projekty wykonane min. dla Bloober Team, Ultimate Games czy Slitherine/Matix.

– Produkcja gier na zlecenie stanowi stabilne źródło przychodów, co jednak istotniejsze pozwala zdobyć bezcenne doświadczenie. Opierając się na nim zamierzamy poszerzyć działalność firmy i rozpocząć produkcję własnych tytułów. Taki model biznesowy zapewnia znacznie wyższą marżę, co powinno bardzo pozytywnie wpłynąć na na nasze przyszłe wyniki finansowe. Nasze produkcje będą dostosowane do aktualnych trendów i wymagań graczy oraz przeznaczone na bardzo popularne, ale nie przesycone nisze. Strategię wydawniczą opieramy na doświadczeniach zdobytych podczas współpracy z naszym partnerem strategicznym PlayWay – podsumował Gardeła.

Moonlith to polski gamingowy software house zamierzający poszerzyć swoją działalność o segment produkcji gier własnych. Spółka zrealizowała 16 produkcji na zlecenie, a w przeciągu najbliższych 4 lat zamierza wydać 6 produkcji własnych, w tym 5 gier oraz 1 technologię. Strategicznym partnerem i wydawcą spółki jest Grupa PlayWay, która posiada 30,1 proc. akcji Moonlith.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT Moonlit, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ
  • Moonlit ruszył z ofertą nowych akcji. Zapisy potrwają do 25 sierpnia

    Krakowskie studio rozpoczęło drugą publiczną ofertę akcji, z której planuje pozyskać 2,5 mln zł. Zapisy potrwają do 25 sierpnia. Środki zebrane z emisji spółka planuje przeznaczyć na dokończenie i produkcję symulatorów Model Builder i Dog Trainer.

  • Moonlit pokaże Model Buildera na G-Fusion Live Show w Azji

    MOONLIT pojawi się na największych azjatyckich targach gier komputerowych – G-Fusion Live Show. Wydarzenie online, które odbędzie się w dniach 6 - 8 sierpnia 2020 pozwoli producentowi symulatorów na dotarcie z prezentacją Model Buildera potencjalnie do kilkudziesięciu milionów osób w Chinach – największym światowym rynku gamingowym.

  • Moonlit: Skoncentrowaliśmy się na projektach wyróżniających się wysokim potencjałem sprzedażowym

    Gościem czwartkowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl był Michał Gardeła, prezes MOONLIT. Tematem spotkania online była rewolucja, jaka w ostatnim czasie dokonała się w spółce. Nie zabrakło też pytań o bieżące projekty i plany na kolejne kwartały.

  • Moonlit otrzyma 1,13 mln zł dofinansowania w ramach programu GameINN

    MOONLIT zakwalifikował się do IV edycji programu GameINN realizowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Spółka otrzyma dofinansowanie w wysokości 1,13 mln zł na opracowanie technologii realistycznego graficznego i fizycznego odwzorowania wody w silniku Unity.

  • NCBR: W ramach 4. konkursu GameINN przyznano 154,38 mln zł dofinansowań

    Łącznie 43 projekty podmiotów z branży gamingowej zostały zakwalifikowane do otrzymania 154,38 mln zł dofinansowania w ramach 4. konkursu GameINN. Wartość projektów to 226,63 mln zł, poinformowało Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Wśród dofinansowanych firm są m.in.: MOONLIT, Artifex Mundi (dwa projekty), Carbon Studio (dwa projekty), T-Bull, Boombit, Techland i Klabater.


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR