Naster działa w branży energetycznej od 2010 roku, łącząc sprzedaż energii i gazu ze sprzedażą instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła dla klientów biznesowych, detalicznych oraz rolników. Działalność firmy skupia się również na rynku zmiany sprzedawcy dla klientów biznesowych w ramach kontraktów dostawy energii elektrycznej. Od kilku lat jest jedną z niezależnych agencji sprzedaży energii.
– Naster zatrudnia 60 osób, w tym 25 osób na umowę o pracę, pozostałe osoby współpracują z nami na B2B. W zakresie instalacji fotowoltaicznych współpracujemy ze sprawdzonymi podwykonawcami – powiedziała Agnieszka Stachurek.
W ciągu 12 lat działalności Naster pozyskał już ponad 20 tys. klientów na terenie całej Polski, dla których zakontraktowanych zostało ponad 3,8 miliarda MWh (megawatogodzin) energii.
– Wyróżnia nas to, że jesteśmy na rynku od 12 lat, co buduje naszą wiarygodność w odróżnieniu od firm, które powstały na fali popularności fotowoltaiki. Wypracowaliśmy wysokie standardy jakości, dotyczące zarówno obsługi klienta, jak i oferowanych produktów i jakości montażu. Oferujemy szeroki zakres rozwiązań energetycznych dla biznesu i domu. Proponujemy tylko rozwiązania, które są korzystne i opłacalne dla klientów. Jeżeli coś jest nieopłacalne, szukamy takiego rozwiązania, które tę opłacalność zapewni. Przygotowujemy rzetelną wycenę bez ukrytych kosztów, dzięki czemu klienci wiedzą, ile dokładnie zapłacą za nasze usługi – powiedziała Agnieszka Stachurek, dyrektor operacyjny Naster.
W tym roku firma podpisała umowę z globalnym liderem rynku farm fotowoltaicznych na instalacje EaS (Energy as Service – fotowoltaiczna instalacja abonamentowa).
Naster chce pozyskać ponad 2,6 mln zł w ramach crowdfundingu udziałowego. Większość zebranej kwoty chce przeznaczyć na rozwój sprzedaży EaaS, pomp ciepła oraz instalacji fotowoltaicznych (PV) dla kanału B2B. Zapisy na akcje trwają do 6 stycznia 2023 roku.
– Priorytetem są pompy ciepła dla klienta detalicznego i biznesowego. Co do pozostałych zadań i tak zostaną one zrealizowane. Powodzenie emisji będzie skutkować ich przyspieszeniem. W sytuacji gdy odpowiednie środki nie zostaną zebrane, pozostałe cele będziemy realizować po wejściu na New Connect w 2023 roku – zaznaczyła Agnieszka Stachurek.
Po zakończeniu emisji crowdfundingowej spółka planuje debiut na rynku NewConnect. Według wstępnych prognoz, nastąpi on w połowie 2023 roku.
– Debiut planujemy niezależnie od warunków rynkowych. Warunki rynkowe mogą zdeterminować dokładną datę debiutu, natomiast jesteśmy zdecydowani, by była to najpóźniej druga połowa przyszłego roku. Zaraz po crowdfundingu zaczynamy intensywne prace nad wejściem na NewConnect. Nie planujemy przed debiutem nowej emisji akcji, tylko wprowadzenie istniejących akcji do obrotu. Dodatkowo od 3 lat współpracujemy z autoryzowanym doradcą na potrzeby NewConnect i kancelariami prawnymi na temat wsparcia na potrzeby wejścia na giełdę. Jesteśmy zdecydowani na jak najszybsze wejście na giełdę. O dalszych krokach będziemy informować inwestorów na bieżąco – powiedział Maciej Sieracki.
– Priorytetem są pompy ciepła dla klienta detalicznego i biznesowego. Co do pozostałych zadań i tak zostaną one zrealizowane. Powodzenie emisji będzie skutkować ich przyspieszeniem. W sytuacji gdy odpowiednie środki nie zostaną zebrane, pozostałe cele będziemy realizować po wejściu na New Connect w 2023 roku – powiedziała Agnieszka Stachurek.