
(Fot. Oponeo.pl)
Według wstępnych szacunków, Oponeo.pl we wrześniu wypracowało 50,3 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 21 proc. w ujęciu r/r. Jak podała spółka, podstawowym czynnikiem, który wpłynął na wielkość przychodów uzyskanych w ubiegłym miesiącu był wzrost liczby zamówień wynikający z systematycznego rozwoju firmy oraz wzmacniania marki Oponeo.pl.
W całym III kwartale Oponeo sprzedało towary za 126,6 mln zł, a od początku roku za 457,65 mln zł, co stanowi 15-proc. wzrost względem analogicznego okresu w 2017 roku (397,33 mln zł).

Przychody Oponeo.pl w rozbiciu na poszczególne miesiące. Źródło: Opracowanie własne na podstawie raportów bieżących.
W piątek kurs akcji Oponeo.pl wzrósł o 5 proc. do 25 zł. Stopa zwrotu liczona od początku roku prezentuje się znacznie gorzej. Od stycznia kapitalizacja internetowego sprzedawcy opon i felg skurczyła się o 38 proc. do nieco ponad 330 mln zł.