
Fot. Oponeo.pl
Internetowy dystrybutor opon i felg w styczniu zanotował 46,65 mln zł przychodów ze sprzedaży. W ujęciu r/r wynik jest wyższy tylko o 3 proc. W ubiegłym roku w styczniu Oponeo.pl mogło się pochwalić 27-proc. dynamiką. Jak podkreśla spółka, wzrost zamówień został zrealizowany pomimo braku typowych, zimowych warunków pogodowych.
– Podstawowym czynnikiem, który wpłynął na wielkość przychodów uzyskanych w styczniu 2020 roku był wzrost liczby zamówień wynikający z systematycznego rozwoju firmy oraz wzmacniania marki Ooponeo.pl – czytamy w komunikacie.
Grupa Oponeo.pl jest liderem internetowej sprzedaży opon w Polsce. Firma działa w kilkunastu krajach Europy. Według wstępnych szacunków, w całym 2019 r. grupa wypracowała 918,2 mln zł przychodów ze sprzedaży, czyli o 13 proc. więcej w ujęciu r/r. W samej Polsce Oponeo.pl sprzedało rekordowe 3 mln opon. Pełne wyniki za 2019 r. spółka opublikuje 31 marca.
W środę kurs akcji spadł o 0,83 proc. Na koniec dnia jedna akcja kosztowała równo 24 zł. Kapitalizacja całej grupy wynosi obecnie 337 mln zł.