Znaki towarowe licencjodawcy zostaną wykorzystane przez Ultimate Games w grze komputerowej „Deadlist Catch: The Game”, której premiera planowana jest na rok 2019. Trwają już także rozmowy o możliwej współpracy licencjodawcy i Ultimate Games przy kolejnych tytułach z portfolio Discovery.
– W ramach podpisanej umowy licencyjnej licencjodawca zobowiązał się do prowadzenia intensywnych, długotrwałych, zakrojonych na szeroką skalę działań marketingowych, obejmujących m.in. reklamy telewizyjne emitowane na kanałach należących do licencjodawcy, obecność gry w programach licencjodawcy, wsparcie wizerunkowe największych gwiazd znanych z programów licencjodawcy, promowanie gry na kanałach social media, stronach i serwisach internetowych należących do licencjodawcy, akcje PR-owe, kampanie mailingowe, a także wykorzystanie relacji z najważniejszymi dystrybutorami, oraz sklepami (np. App Store) w celu zapewnienia licencjobiorcy możliwie najlepszej ekspozycji podczas premiery – czytamy w komunikacie.
Ultimate Games to producent i wydawca m.in. serii „Ultimate Fishing Simulator”, która jako gra w tzw. Early Access znalazła się na 6. miejscu wśród globalnych bestselerów platformy STEAM (platforma PC). „Ultimate Fishing Simulator” w wersji na urządzenia mobilne na platformie Google Play znajdował się wielokrotnie wśród 10 najlepszych gier z kategorii symulacje i został pobrany dotychczas (tylko w Google Play) ok. 3 mln razy. Ultimate Games jest obecnie w trakcie produkcji ponad 20 gier, które zostaną wydane w latach 2018-2020. Spółka posiada 48% akcji w kapitale zakładowym Ultimate Games.
Spółka zadebiutuje na NewConnect 15 czerwca br. Debiutowi nie towarzyszy emisja akcji. Spółka wskazała, że środki pozyskane od inwestorów w ub. roku oraz sukces finansowy wydanych gier spowodowały, iż na tym etapie nie potrzebuje dodatkowego finansowania.
– Debiut na rynku NewConnect to wywiązanie się z obietnicy, jaką złożyliśmy inwestorom ponad rok temu. Od początku naszej aktywności dbamy o dobrą komunikację z akcjonariuszami i przejrzystość w działaniach. Dodatkowym impulsem do dalszego rozwoju biznesu będzie też dla nas przeniesienie się na parkiet główny Giełdy Papierów Wartościowych, które planujemy na przyszły rok – powiedział CEO Ultimate Games Mateusz Zawadzki, cytowany w komunikacie.
Firma pracuje też nad ponad 20 produkcjami na różne platformy (tj. mobile, PC, Switch, PS, Xbox), które zostaną wydane w latach 2018 – 2020. Tworzy je kilkanaście zespołów deweloperskich w całym kraju. Najbardziej oczekiwane premiery to: Pro Fishing 2018 (wersja free to play na PC – premiera latem 2018), Crash of Tanks (wrzesień 2018), Priest (symulator księdza egzorcysty – 2019), Summer Boat (2019), Ultimate Fishing Simulator Mobile 2019 (premiera pierwszy kwartał 2019) oraz Ultimate Fishing Simulator na konsole: Nintendo Switch, PS, Xbox (premiera 2019).
PlayWay, który w 2016 roku zadebiutował na rynku głównym GPW, to inkubator zespołów deweloperskich, które tworzą gry komputerowe i mobilne w oparciu o pomysły własne oraz pomysły opracowane w centrali spółki.