
Fot. Far From Home
Teaser Forever Skies ujawnia wizję świata oraz koncepcję rozgrywki na opuszczonej i zniszczonej na skutek klęski ekologicznej Ziemi. To eksploracyjno-survivalowa gra akcji z widoku pierwszej osoby. Tytuł znany wcześniej pod nazwą roboczą „Project Oxygen” znajduje się w produkcji od ponad dwóch lat. Gra trafi na PC oraz konsole nowej generacji. Studio ruszyło też z budową wishlisty na Steamie.
– Widzimy duże zainteresowanie tytułem ze strony prasy, graczy oraz partnerów biznesowych. Prowadzimy zaawansowane rozmowy z największymi przedstawicielami branży takimi jak Sony, Microsoft oraz Epic. Materiały z gry spotykają się z bardzo dobrym odbiorem, co pokazuje, że zmierzamy we właściwym kierunku – podkreśla Andrzej Blumenfeld, prezes Far From Home.
Forever Skies to pierwszy projekt Far From Home, jednak za studiem stoją doświadczeni deweloperzy. Trzon spółki tworzą osoby związane wcześniej z Techlandem, gdzie odpowiadały m.in. za takie produkcje jak seria Dying Light. Członkowie zespołu pełnili także istotne funkcje w takich firmach jak Larian Studios czy Bloober Team. Far From Home cały czas się rozwija, w ostatnich miesiącach dołączyły do niego m.in. osoby wcześniej związane z Blizzardem, Riot Games, People Can Fly czy Flying Wild Hog. Zespół zasilił także Adam Torchała, który ma wesprzeć spółkę w kwestiach finansowych oraz relacji inwestorskich.
– Za nami bardzo emocjonujący i udany 2021 rok. Sfinalizowaliśmy w jego trakcie prace nad bardzo istotnym Milestonem 4 oraz sporą częścią Milestone’a 5, a nasz zespół urósł przeszło dwukrotnie. Rozbudowany został zarówno team produkcyjny, tak aby był gotów na decydującą fazę prac nad grą, ale także i administracyjny oraz marketingowy, w związku ze zbliżającą się premierą i koniecznością jej jak najlepszego przygotowania oraz obsłużenia. Rok 2022 to otwarcie nowego rozdziału dla naszego projektu. Rozpoczynamy go z wysokiego C, od pokazania teasera, jednak nie jest to nasze ostatnie słowo. Niebawem gracze i inwestorzy zobaczą kolejne materiały z gry, a w drugiej połowie roku będą mieli okazję zagrać w wersję early access na własnych komputerach – dodaje Andrzej Blumenfeld.