
(Fot. spółka)
Przychody w ujęciu like-for-like wzrosły o 5,2 proc. r/r do 396 mln zł w III kw. i o 5 proc. r/r do 1.062,1 mln zł w pierwszych trzech kwartałach roku.
Frekwencja wzrosła w III kw. o 0,2 pkt proc. do 81 proc., zaś średnia cena za pokój (ARR) netto zwiększyła się o 5,9 proc. r/r do 281 zł.
W okresie I-III kw. frekwencja wzrosła o 0,3 pkt proc. do 74 proc., a średnia cena za pokój wzrosła o 3,7 proc. do 270,5 zł.
Przychód na jeden dostępny pokój (RevPAR) wzrósł w III kw. br. o 6,1 proc. r/r do 227,6 zł, a w okresie I-III kw. wzrósł o 4,3 proc. do 200,2 zł.
Grupa Orbis jest największym operatorem hotelowym w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka jest notowana na GPW od 1997 r. Partnerem strategicznym Orbisu jest AccorHotels.