
Fot. Pexels
– Tytuł POW POW: Dye it up! jest już w fazie ukończenia. Zdecydowaliśmy się na przełożenie premiery gry ze względu na lepsze warunki sprzedażowe tytułu w nadchodzącym roku. Prowadzimy zaawansowane rozmowy z partnerami, którzy pomogą nam dotrzeć do większej liczby odbiorców gry. Premierę POW POW planujemy w I połowie 2022 r. Nie będzie to jedyna premiera w nadchodzącym roku, prace nad Death Manager są zaawansowane, szacujemy, że oddamy grę w ręce graczy w nadchodzącym roku – mówi Leszek Krajewski, prezes PunkPirates.
Kampania marketingowa POW POW: Dye It up! rozpoczęła się w październiku br. Gra to lekka i wesoła wieloosobowa zabawa w wirtualnej rzeczywistości, w kolorowym świecie okraszonym kreskówkowymi efektami. Tytuł zaoferuje kilka trybów rozgrywki multiplayer: oprócz Battle Royale (gdzie z czasem pole gry zawęża się poprzez stopniowe zamykanie mniejszych pomieszczeń), gracz będzie mógł wziąć udział w zmaganiach drużynowych typu Splash Match, Capture the Panties, Defend Blanket Fort oraz Pillow Fight. Budżety produkcyjne poszczególnych gier spółki wynoszą około 1 mln zł na tytuł. Spółka rozwija też działalność w segmencie Nintendo Switch oraz PC przez spółkę stowarzyszoną RAION Games. Drugim podmiotem związanym ze spółką jest Games 4Experience.
– W nadchodzącym roku poza nowymi tytułami będziemy chcieli wzmocnić nasze spółki stowarzyszone. Chcemy dywersyfikować nasz model biznesowy o nowe projekty. RAION Games posiada w swoim portfolio kilka ciekawych IP skierowanych do graczy Nintendo Switch oraz PC. Nie wykluczamy, że przeprowadzimy emisję akcji dla tej spółki. Rynek gamingowy powoli poprawia zmienia sentyment, przez co prawdopodobne będzie także wprowadzenie jednej ze spółek na NewConnect – dodaje Leszek Krajewski.
PunkPirates S.A. to niezależne studio gamingowe, którego główną działalnością jest produkcja gier dedykowanych wirtualnej rzeczywistości (VR). Spółka samodzielnie nadzoruje produkcję, publikację i marketing autorskich tytułów. W portfolio spółki znajdują się Escape Room VR, Escape Room VR Stories, Escape Room VR Inner Voices oraz DANGER! Escape Lab. Od premiery pierwszego tytułu z serii, gry sprzedały się na platformach VR-owych w liczbie ponad 90 tys. sztuk.