
Fot. Pexels
– Wydamy tytuł, który będzie nieszablonową rozrywką dla wymagających graczy. Beast: The Descent jest grą VR, w której wcielimy się w ofiarę okultystycznego rytuału złożoną pradawnym bogom. Gracz obudzi się na dnie piekieł. Gra jest krwawym, okultystycznym Hack ‘n’ Slashem. Jest to tytuł dla graczy, którzy poszukują w technologii VR złożonej rozrywki i dużych emocji – zapowiada Leszek Krajewski, prezes PunkPirates.
Twórcy inspirowali się dziełami kultury, w tym twórczością Zdzisława Beksińskiego. Poza walką gracz będzie mógł wchodzić w interakcję z istotami podziemnego świata, a także swobodnie eksplorować lokacje. Premiera projektu planowana jest na III kwartał 2022 roku.
– Zespół deweloperów pracuje nad tytułem od kwietnia ubiegłego roku. Tą produkcją chcemy zwrócić uwagę graczy VR-owych w kierunku gier, które wciągają rozrywką, są dynamiczne i potrafią dostarczyć wrażeń. Zadbaliśmy o właściwe połączenie obrazu, dźwięku i haptyki, dzięki czemu możemy łatwiej zanurzyć się w fantastycznej, interaktywnej rozgrywce – dodaje Leszek Krajewski.
Spółka w 2022 roku chce wydać jeszcze dwa inne tytuły – POW POW: Dye it up! w pierwszej połowie 2022 roku i Death Manager na przełomie 2022 i 2023 roku. PunkPirates prowadzi rozmowy z potencjalnymi partnerami wydawniczymi pierwszego tytułu. Kampania marketingowa POW POW rozpoczęła się w październiku 2021 roku. Do tej pory spółka wprowadziła do sprzedaży Escape Room VR: Stories, Escape Room VR: Inner Voices i Danger! Escape Lab. Przyjęta strategia rozwoju firmy koncentruje się na produkcji gier VR o budżecie ok. 1 mln zł i krótkim cyklu produkcyjnym.
PunkPirates S.A. to niezależne studio gamingowe, którego główną działalnością jest produkcja gier dedykowanych wirtualnej rzeczywistości (VR). Spółka samodzielnie nadzoruje produkcję, publikację i marketing autorskich tytułów. W portfolio spółki znajdują się Escape Room VR, Escape Room VR Stories, Escape Room VR Inner Voices oraz DANGER! Escape Lab. Od premiery pierwszego tytułu z serii, gry sprzedały się na platformach VR-owych w liczbie ponad 90 tys. sztuk.