
Fot. fb/QubicGames
– Jednocześnie przychody wygenerowane przez grę do dnia niniejszego raportu w pełni pokryły zwrot nakładów inwestycyjnych współwydawcy gry, spółki Sonka, które zgodnie z umową zawartą przez emitenta ze spółką Sonka jako pierwsze są recoupowane z przychodów z gry – czytamy w komunikacie.
Dalsze przychody z gry, po potrąceniu prowizji Nintendo, będą należne w proporcji 50 proc. QubicGames oraz 50 proc. łącznie – deweloperowi gry, Dreadlocks, i współwydawcy.
– Niezależnie od sprzedaży cyfrowej gry prowadzona jest przedsprzedaż limitowanej wersji pudełkowej gry przez wydawcę – Red Art Games. Sprzedaż tej wersji dodatkowo zwiększy zyskowność osiągniętą ze sprzedaży gry – czytamy dalej.
QubicGames podał też, że premiera japońskiej wersji gry została przeniesiona na październik 2020 r. Spółka planuje wspólną japońską premierę gry „Dex” wraz z drugim cyberpunkowym tytułem „Akane”. Studio poinformowało również, że premiera gry „Death’s Hangover” na konsolę Nintendo Switch w Ameryce Północnej, Europie i Australii odbędzie się 28 sierpnia 2020 r. Regularna cena gry na platformie Nintendo Switch została ustalona na poziomie 4,99 USD / 4,99 euro.
QubicGames jest studiem deweloperskim, które zostało założone w 2004 r. Do 2012 r. spółka realizowała głównie gry na konsole Nintendo, a od 2014 r. zajmuje się także produkcjami na platformy iOS/Android, Sony PS4 i PS Vita, a także komputery PC/Mac. Spółka jest notowana na NewConnect od 2016 r.