
Fot. spółka
– Zgodnie z zawartą umową budżet marketingu gry wyniesie 500 000 euro, zaś budżet produkcji gry 575 000 euro, z możliwością przeznaczenia 50 000 euro z budżetu marketingowego na cele produkcyjne. Udział emitenta w zysku ze sprzedaży gry, po odzyskaniu kosztów przez GMG Label Limited, a w przypadku wersji konsolowych po odzyskaniu także kosztów portowania przez Movie Games S.A., wyniesie 50 proc.: 50 proc. – czytamy w komunikacie.
Marketing gry będzie prowadzony przez GMG Label Limited wraz z uwzględnieniem wspierających działań Movie Games oraz konsultacji przez GMG Label Limited podejmowanych w tym zakresie czynności z Road Studio i Movie Games, podano także.
W grudniu ub.r. Road Studio podało, że zmieni dotychczasową strategię, koncentrując się na ukończeniu produkcji „Alaskan Truck Simulator”. Studio poinformowało wówczas także, że podpisało term sheet (porozumienie w sprawie zawarcia umowy współwydawniczej) z Green Man Gaming Label Limited, dotyczące sfinansowania produkcji ATS na kwotę 1 075 000 euro. Term sheet zakładał zawarcie umowy współwydawniczej do 20 stycznia 2023 r.
Jak wówczas wskazywano, Green Man Gaming to doświadczony brytyjski sprzedawca, dystrybutor i wydawca gier, który na swojej platformie zebrał już ponad 4,7 mln użytkowników.
Road Studio to notowany na NewConnect developer symulacyjnych gier wideo o tematyce motoryzacyjno-survivalowej, opartych jednocześnie na motywie podróży.