Shoes for Fun to polska firma, która zajmuje się produkcją zdrowotnego obuwia do żłobka, przedszkola i szkoły marki Slippers Family. Buty wykonane z trwałych i ekologicznych materiałów powstają w fabryce w Nowym Targu. Obuwie posiada certyfikat Oeko-Tex standard 100 (certyfikat świadczy o jakości produktów tekstylnych i włókienniczych, które mają bezpośrednią styczność ze skórą).
– Celem spółki jest zostanie liderem w sprzedaży e-commerce obuwia dla dzieci w Polsce – powiedział Marek Sołtyk, prezes zarządu Shoes for Fun.
Buty z serca Podhala
Od początku swojej działalności Slippers Family stawia na e-commerce i realizuje strategię marki specjalistycznej, prozdrowotnej w obuwiu dla dzieci i konsekwentnie zmierza do objęcia pozycji lidera w sprzedaży e-commerce kapci dla dzieci w Polsce, ale i planuje ekspansję na rynki zagraniczne. Ostatnie trzy lata to dla marki wzrost sprzedaży butów w ujęciu rocznym od 80 do 100 proc. rok do roku. Firma zamierza w ciągu najbliższych lat sprzedawać rocznie w Internecie milion par butów dla najmłodszych. Według prezesa Shoes for Fun, potencjał rynku to 20 mln par butów, z którego spółka w przeciągu 5-6 lat chciałaby mieć 5 proc.
– Chcemy zautomatyzować montaż obuwia. Potrzebujemy szybko zwiększyć produkcję, co nie oznacza, że nie zlecimy tego producentom z Podhala – powiedział Marek Sołtyk, prezes zarządu Shoes for Fun SA.
Shoes for Fun chce pod koniec przyszłego roku rozszerzyć asortyment o sprzedaż butów dla całej rodziny, nie tylko dzieci.
– Chcemy wprowadzić obuwie domowe dla całej rodziny. Nie zamierzamy konkurować w tym zakresie z globalnymi markami ani rodzimymi dużymi producentami – powiedział Marek Sołtyk.
2 mln zł z crowdfundingu
W realizacji założonej strategii mają pomóc firmie nowi inwestorzy. Spółka jest w trakcie emisji akcji, z której chce pozyskać 2 mln zł. Kampania crowdfundingowa prowadzona jest na platformie Beesfund. Na ten moment 52 inwestorów zainwestowało blisko ćwierć miliona złotych. Emisja obejmuje akcje serii B po 91,50 zł i C po 101,67 zł.
– Chcieliśmy zrobić promocję dla pierwszych inwestorów. Kto pierwszy ten lepszy – powiedział prezes Shoes for Fun.
Spółka zamierza wejść na rynek główny GPW, ale to jeszcze kwestia odległa. IPO planowane jest na 2025 r.
– Na NC jest często bardzo mała elastyczność sprzedaży. Jeżeli wchodzić już na giełdę, to tak, aby dać naszym inwestorom możliwość łatwego obrotu akcjami – powiedział Marek Sołtyk.