
Simple Day ustalił cenę emisyjną akcji serii B w wysokości 13,50 zł
Simple Day 7 grudnia zakończyła budowanie Księgi Popytu. W ramach prowadzonej oferty publicznej Spółka zaoferuje objęcie od 312.500 do 625.000 akcji serii B, po cenie emisyjnej 13,50 zł za jedną akcję.
– W zakończonym procesie budowy Księgi Popytu inwestorzy wyrazili zainteresowanie naszą ofertą. W tym czasie odbyliśmy też wiele ciekawych rozmów. Jestem zadowolony, że nasze plany biznesowe na najbliższe lata zostały pozytywnie odebrane. Kapitał jaki spodziewamy się pozyskać z emisji pozwoli nam na realizację głównych celów przedstawionych w Memorandum Informacyjnym. Jednym z nich jest zwiększenie rozpoznawalności marki Twój Cel To, wyjście na europejskie rynki oraz rozwój linii produktowych Simple Day. – mówi Michał Karewicz, prezes zarządu Simple Day.
– Aktualnie rynek kapitałowy jest dość wymagający, a inwestorzy są ostrożni. Tym bardziej cieszy nas, że zrealizowaliśmy bardzo wiele spotkań i wiele renomowanych inwestorów finansowych wykazało zainteresowanie naszą ofertą. Od jutra inwestorzy mogą zapisywać się na nasze akcje. Liczymy na sukces naszego IPO, który potwierdzi uznanie dla naszego modelu biznesowego – dodaje.
Już od czwartku, 9 grudnia, do 16 grudnia trwać będzie przyjmowanie zapisów w ramach Transzy Małych i Dużych Inwestorów. Zamknięcie oferty tj. przydział akcji serii B, zaplanowany jest na 17 grudnia. IPO Simple Day poprzedza plany giełdowe spółki. Debiut na NewConnect planowany jest na I połowę 2022 roku.
Koordynatorem Oferty Publicznej jest Dom Maklerski INC SA. Memorandum Informacyjne, wraz z suplementami i komunikatami aktualizującymi, zostało udostępnione na stronie internetowej spółki oraz na stronie internetowej Domu Maklerskiego INC SA.
Spółka szacuje, że w październiku 2021 r. wartość przychodów netto ze sprzedaży osiągnęła 1,6 mln zł, (względem 1,1 mln zł w październiku 2020 r. – wzrost 42,0 proc. r/r), natomiast w listopadzie 1,5 mln zł (względem 1,06 mln zł w listopadzie 2020 r., co daje wzrost o 42,5 proc. r/r.).
– W ostatnich miesiącach osiągnęliśmy bardzo zadowalające wyniki i spodziewamy się ich kontynuacji w kolejnych okresach. Szacujemy, że w okresie od stycznia do listopada bieżącego roku, nasze przychody osiągnęły 17,2 mln zł.– komentuje Michał Karewicz.
Po trzech kwartałach br. Simple Day odnotowała przychody ze sprzedaży na poziomie ponad 14 mln zł. Zysk netto od stycznia do września 2021 r. wyniósł 5 mln zł. W 2021 roku, podobnie jak w latach poprzednich, spółka wypłaciła akcjonariuszom 100 proc. wypracowanego zysku netto.
Simple Day SA to właściciel m.in. marki Twój Cel To, oferującej szeroką paletę produktów wspomagających m.in. odchudzanie, regenerację organizmu czy uzupełnianie mikroelementów. Suplementy dedykowane są zarówno dla osób aktywnych fizycznie, jak i entuzjastów zdrowego trybu życia. Spółka posiada wykwalifikowaną kadrę doświadczonych specjalistów, co pozwala jej tworzyć wysokojakościowe produkty.