
Michał Karewicz, prezes zarządu Simple Day.
– Od momentu roadshow obserwujemy spore zainteresowanie naszą spółką i ofertą akcji. Cały czas rozmawiamy z inwestorami i mamy informacje, że nie wszyscy zainteresowani zdążyliby zrealizować zapis na akcje do dzisiaj. Dlatego też zdecydowaliśmy się na przedłużenie zapisów o kilka dni, tj. do poniedziałku – 20 grudnia. Chcemy w ten sposób umożliwić zapisy na akcje Simple Day jak najszerszemu gronu inwestorów. Środki od inwestorów przeznaczymy m.in. na dalszy rozwój oferty produktowej Simple Day oraz ekspansję zagraniczną na terenie UE. Zapisy przyjmowane są przez Dom Maklerski INC SA – mówi Michał Karewicz, prezes zarządu Simple Day.
W ramach prowadzonej oferty publicznej Simple Day SA oferuje objęcie od 312.500 do 625.000 akcji serii B, po cenie emisyjnej 13,50 PLN za jedną akcję. Wartość Oferty wynosi do 8,4 mln PLN. Zgodnie z zaktualizowanym harmonogramem IPO, zapisy dla inwestorów przyjmowane są do 20 grudnia br. Przydział akcji planowany jest na 21 grudnia.
Simple Day to właściciel marek Twój Cel To oraz 4TheBest. Niedawno Spółka poinformowała o przekroczeniu pierwszego miliona sprzedanych produktów.
Linia produktowa Twój Cel To oferuje szeroki asortyment suplementów diety. Marka powstała w 2018 r. W samym 2021 r. ofertę linii produktowej Simple Day zasiliło 5 nowych produktów, których koncepcje powstały w autorskim dziale R+D Simple Day. Aktualnie Spółka szykuje się do uruchomienia nowej, dużej kampanii marketingowej. Więcej szczegółów już niebawem.
– Działamy na perspektywicznym rynku health & beauty. Na wzrost naszego biznesu wpływa nie tylko skutecznie dobrana strategia i konkurencyjność produktowa Simple Day, ale i rosnący popyt na usługi online. Potwierdzają to nasze wyniki. Niezmiennie od kilku kwartałów notujemy zarówno rosnące przychody, jak i wysoki poziom marży – dodaje prezes zarządu Simple Day.
Po trzech kwartałach 2021 r. Simple Day odnotowała przychody ze sprzedaży na poziomie ponad 14 mln PLN (w analogicznym okresie ub. roku wyniosły one 12,7 mln PLN). Zysk netto od stycznia do września 2021 liczył 5 mln PLN. Simple Day szacuje, że w całym 2021 roku przychody ze sprzedaży Spółki osiągną wartość 18,5 mln PLN, a zysk netto wyniesie 6,9 mln PLN.
Oferta publiczna Simple Day SA poprzedza plany giełdowe Spółki.
– Niedługo po zakończeniu IPO planujemy rozpocząć niezbędne działania związane z ubieganiem się o wprowadzenie akcji Simple Day do obrotu na NewConnect. Debiut planujemy w I półroczu przyszłego roku, jednak dużo zależy od tempa postępowania przed GPW w Warszawie – mówi prezes Simple Day S.A.
Simple Day SA to właściciel m.in. marki Twój Cel To, oferującej szeroką paletę produktów wspomagających m.in. odchudzanie, regenerację organizmu czy uzupełnianie mikroelementów. Suplementy dedykowane są zarówno dla osób aktywnych fizycznie, jak i entuzjastów zdrowego trybu życia. Spółka posiada wykwalifikowaną kadrę doświadczonych specjalistów, co pozwala jej tworzyć wysokojakościowe produkty.