
(Fot. GPW)
– Chcielibyśmy wejść na NewConnect jak najszybciej. Jest bardzo duża szansa, że stanie się to jeszcze w tym roku. Mamy bardzo duże zapotrzebowanie na kapitał, żeby obsłużyć nasz rosnący biznes. Jesteśmy chociażby w sieci Walmart w USA. Bardzo dobrze wygląda sprzedaż w Japonii. Ubiegły rok mieliśmy rekordowy pod względem sprzedaży i przychodów na tych rynkach – powiedział Markowski w rozmowie z ISBtech.
Dodał, że zaczyna wyjaśniać się sytuacja na rynku unijnym, gdzie spółka spotkała się z problemami związanymi z postępowaniami w Komisji Europejskiej.
– Zmagania w KE przez ostatnie lata to już temat na grubą książkę. Spotkaliśmy się z bardzo silnym lobby branżowym i negatywnym nastawieniem unijnych urzędników. Nie mamy wpływu na termin wyjaśnienia sytuacji w UE, ale Komisja wycofała się z procedury dającej możliwość wycofania naszej homologacji. Powoli wracamy do ‚business as usual’ i mamy podstawy liczyć na pozytywne rozwiązanie na rynku unijnym i dalszy dynamiczny rozwój na świecie – dodał wiceprezes.
Smart Kid SA to właściciel i producent Smart Kid Belt – urządzenia przytrzymującego dziecko w samochodzie.