PARTNER SERWISU
omftfzth

Spółka z grupy Kool Things zrealizuje kampanię promocyjną dla Coca-Coli

Omawiane walory:

Agencja marketingowa Kool Things wygrała przetarg na aktywację konsumencką dla marki Sprite. Spółka należąca do GK Kool2Play odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii, która potrwa do 30 listopada. 

kool2play, agencaj marketing, cocacola,

Spółka z grupy Kool Things zrealizuje kampanię promocyjną dla Coca-Coli

Kampania przygotowana przez agencję gaming marketingu Kool Things wspiera akcję promocyjną Sprite. Marka należąca do Coca-Cola Company prowadzi loterię skierowaną do graczy, ze szczególnym naciskiem na fanów gier wideo. Ogólnopolska loteria trwa do 30 listopada, a do wygrania jest 30 konsol PlayStation 5, 25 słuchawek Pulse 3D™, 25 kontrolerów DualSense™, 100 kart prepaid do PS Store o wartości 50 zł oraz 50 kart prepaid do PS Store o wartości 100 zł.

 – Sprite jest jedną z najpopularniejszych na świecie marek i od lat jest obecny również w gamingu. Cieszymy się z wygranego przetargu oraz z faktu, że o wyborze zadecydował wysoki poziom oferty, którą przygotował zespół Kool Things. – komentuje Marcin Marzęcki, CEO GK Kool2Play.

>> Analizy techniczne i fundamentalne na życzenie abonentów >> Sprawdź co jeszcze zyskujesz w strefie premium StockWatch.pl

Marka Sprite od lat działa z powodzeniem w obszarze gier, tworząc reklamy i promocje skierowane do graczy i esportowców. Do działań w Polsce związanych z gamingiem należą m.in. limitowana edycja puszek w kolaboracji z grą Cyberpunk 2077, współpraca z influencerami gamingowymi, czy też z drużynami esportowymi.

– Umowa z marką Sprite, z portfolio Coca-Cola, rozpoczyna nowy rozdział w historii agencji Kool Things, w którym to poszerzamy naszą ofertę o realizacje dla kultowych brandów z kategorii lifestyle. Niezmiernie cieszy nas to, że możemy ten rozdział zacząć od pracy dla globalnej i rozpoznawalnej marki. Jest to świetne uzupełnienie długiej listy naszych sprawdzonych partnerów wśród których znaleźć można takie firmy jak m.in.: Activision Blizzard, PUBG Corporation, Razer, Square Enix, Take-Two Interactive i The Pokémon Company – kończy prezes GK Kool2Play.

Równocześnie notowana na NewConnect GK Kool2Play, do której należy agencja Kool Things, nie zwalnia tempa. Wielkimi krokami zbliża się premiera futurystycznej gry akcji Uragun, która w pierwszej kolejności ukaże się w Early Access na platformie Steam. Gra, w której gracz wcieli się w uroczego, ale zabójczego mecha, będzie tytułem rozwijanym długofalowo. Przyczynią się do tego  m.in. uzyskane w ostatnim czasie przez Kool2Play granty o łącznej wartości ponad 5,2 miliona złotych. Pierwszy z wspartych projektów dotyczy stworzenia zaawansowanej sztucznej inteligencji przeciwników, a drugi automatyzacji testowania gier z wykorzystaniem SI. Oba projekty przełożą się na wysoką jakość tworzonych przez Kool2Play gier. Równolegle Spółka pracuje nad dwoma planowanymi na kolejne lata produkcjami o kodowych nazwach Project X oraz Project Y, a także narzędziem do analityki i automatyzacji działań marketingowych o nazwie Buffmaker.

Kool2Play to notowany na rynku NewConnect deweloper gier komputerowych. W grupie ma agencję marketingu gamingowego Kool Things.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Kool2Play: Premiera ‚Alchemist Shop Simulator’ na PC: 11 marca, wcześniej – demo nowej gry

    Data premiery gry "Alchemist Shop Simulator" w wersji na PC na platformie Steam została ustalona na 11 marca 2025 r.; wydawcą gry będzie KOOL2PLAY. Produkcja gry została zakończona zgodnie z planem, a gra znajduje się obecnie w fazie zamkniętej bety dostępnej dla wybranych influencerów gamingowych.

  • Strategia Kool2Play zakłada tworzenie gier z partnerami zewn., z budżetami 0,5-1,5 mln zł

    Nowa strategia grupy kapitałowej KOOL2PLAY na lata 2024-2027 zakłada m.in. tworzenie jakościowych gier w partnerstwach z podmiotami zewnętrznymi, przy budżecie 0,5-1,5 mln zł.

  • Kool2Play ma umowę z Drageus Games ws. wydania ‚Uragun’ na konsole

    KOOL2PLAY podpisał ze spółką Drageus Games (wydawca) umowę, na mocy której ustalono zasady wzajemnej współpracy w zakresie portowania i wydania gry "Uragun" na platformach konsolowych, tj.: PlayStation 4 i 5, Xbox One/Series S i X, Nintendo Switch. Premiera gry na platformach konsolowych planowana jest na rok 2024.

  • Kool2Play przesunął terminy debiutu 3 gier, rusza z serią małych gier casualowych 1$Fun

    KOOL2PLAY przesunął terminy debiutu gier: "Uragun" na konsole (bez nowego terminu), "Project X: Friendship" na PC (na III kw. 2024) i "Project Y" (na 2025). KOOL2PLAY poinformował też o rozpoczęciu realizacji serii 1$Fun, w ramach której wydawane będą małe, casualowe gry o krótkim powtarzalnym gameplayu.

  • Kool2Play wygenerował 1,2 mln zysku w I kw. 2023 r.

    Grupa kapitałowa KOOL2PLAY w pierwszym kwartale 2022 roku wygenerowała skonsolidowany zysk w wysokości 1,2 mln złotych. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży produktów i usług wyniosły natomiast 1,5 mln zł. Obecnie priorytetem grupy są prace nad drugim tytułem studia KOOL2PLAY o kodowej nazwie Project X: Friendship. Spółka inwestuje również intensywnie w rozwój technologii AI i GPT, która w przyszłości obniży koszty produkcji gier oraz zwiększy konkurencyjność grupy kapitałowej za sprawą możliwości uatrakcyjnienia rozgrywki.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat