jjciyyje
Advertisement
PARTNER SERWISU
dcpegazf

Starward Industries: W kwestii wydawcy mamy już na stole kilka propozycji i chcemy wybrać najlepszą opcję

Omawiane walory:

Gośćmi poniedziałkowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl w ramach VIII edycji projektu #GamingNaGiełdzie byli Dawid Sękowski, dyrektor operacyjny i Maciej Dobrowolski, dyrektor marketingu Starward Industries SA.

Poniedziałkowe spotkanie z przedstawicielami Starward Industries zostało całkowicie zdominowane przez wątki dotyczące gry Niezwyciężony. Przypomnijmy, to premierowa produkcja krakowskiego studia, będąca adaptacją powieści Stanisława Lema. Prace nad tytułem jeszcze w lutym br. weszły w fazę beta.

– Produkcja wersji Beta jest podzielona na kilka etapów. Nie chcemy jeszcze podawać szczegółów, ponieważ potencjalni gracze mogą na podstawie tej informacji próbować prognozować datę premiery gry. Naszym celem jest stopniowe budowanie zainteresowania graczy wokół gry, a samo ujawnienie daty premiery będzie jednym z elementów komunikacji z graczami w ramach prowadzonej kampanii marketingowej – powiedzieli przedstawiciele Starward Industries.

– Kampania marketingowa wchodzi w bardziej intensywny etap, ostatnie wydarzenia to m.in. publikacja pierwszych materiałów wideo tj. Teaser Trailera i pierwszej części Kronik z Niezwyciężonego oraz udziału w Golden Joystick Awards. Główne wydarzenia marketingowe wciąż jeszcze przed nami. Konkretnych dat nie możemy podać przez wzgląd na efekt zaskoczenia jaki chcemy osiągnąć – dodali.

Jak dodali przedstawiciele Starward Industries ważnym elementem strategii marketingowej związanej z premierą gry będzie współpraca z influencerami czy youtuberami.

– W naszej kampanii planujemy udział małych, średnich i dużych influencerów. Każdy dopasowany do odpowiedniej grupy docelowej. Mamy kompletną listę, która na pewno jeszcze będzie modyfikowana. Z częścią z nich mamy dograną współpracę, z częścią jesteśmy w trakcie rozmów i dogrywania warunków współpracy – dodali przedstawiciele studia.

Spółka aktualnie szuka wydawcy dla gry, który bezpośrednio zainwestuje w produkcję gry. Starward ma już na stole kilka propozycji i chce wybrać najlepszą opcję

– Aktualnie prowadzimy rozmowy zmierzające do podpisania umowy wydawniczej. Nie jesteśmy w stanie określić, kiedy te rozmowy zostaną zakończone, natomiast poinformujemy akcjonariuszy, inwestorów i graczy po wyborze wydawcy i podpisaniu umowy wydawniczej – powiedzieli przedstawiciele spółki.

Plan zakłada wydanie gry w 2022 r. Jednak spółka zastrzega, że potencjalny wydawca może chcieć wprowadzić zmiany do produkcji oraz wybrać najbardziej optymalne okno wydawnicze.

>> Zapis całego spotkania online z Dawidem Sękowskim i Maciejem Dobrowolskim znajdziesz tutaj.

Według twórców gra ma bardzo duży potencjał do konwersji na urządzenia VR. Twórcy jeszcze w 2019 r. przeprowadzili pierwsze testy w tym zakresie i jak przyznali, zakończyły się one „bardzo obiecującymi rezultatami”.

Myślę, że pojawienie się produktu VR-owego jest bardzo prawdopodobne, ale raczej nie w momencie globalnej premiery gry na PC i konsole. Nie mamy decyzji czy taka wersja byłaby wykonana wewnętrznie czy przez zewnętrzną firmę – powiedzieli przedstawiciele Starward Industries.

Starward Industries wciąż planuje przeniesienie notowań na GPW, ale to odbędzie się prawdopodobnie dopiero po premierze Niezwyciężonego.

– Po rozpoznaniu wymogów formalnych, wiemy już, że możemy rozpocząć ten proces dopiero po osiągnięciu pierwszych przychodów. W praktyce oznacza to, że będziemy mogli ubiegać się o przeniesienie notowań na GPW w okolicy premiery gry – powiedzieli włodarze studia.

Co ciekawe, nie samym Niezwyciężonym żyje zespół Starwarda. Studio już od pewnego czasu pracuje nad wyborem najbardziej atrakcyjnego pomysłu na następną grę.

– Temat kolejnego tytułu jest już „na tapecie” od jakiegoś czasu. Prowadzimy pracę prowadzące do wyboru najbardziej atrakcyjnego pomysłu i rozwinięcie prototypu. Na razie nie mamy planów na ujawnienie szczegółów tych prac, ale być może zrobimy to jeszcze przed premierą Niezwyciężonego. Przy formułowaniu wizji kolejnej gry staramy się jak najbardziej wykorzystać wiedzę zdobytą przy produkcji gry oraz wytworzone narzędzia (które zmigrujemy na UE5) – dodali przedstawiciele Starward Industries.

Starward Industries to krakowski producent gier komputerowych i konsolowych z segmentu Premium Indie. Studio w sierpniu 2020 r. zadebiutowało na rynku NewConnect. Spółka pod wodzą Marka Markuszewskiego, wcześniej starszego producenta w CD Projekt Red, pracuje nad debiutancką produkcją opartą na powieści Stanisława Lema pt. Niezwyciężony. Akcjonariuszami Starward Industries, oprócz kluczowych pracowników, są polscy inwestorzy indywidualni z sektora gamingu oraz dwie międzynarodowe instytucje, w tym Acion Partners należący do amerykańskiego funduszu KKR.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat