
Fot. Ten Square Games
Udział gry Hunting Clash w przychodach Grupy urósł z poziomu 16 proc. w pierwszym kwartale do 19 proc. w drugim kwartale. W szacunkowej kwocie przychodów 115,8 mln zł odnosi się do płatności wygenerowanych przez grę Fishing Clash, co stanowi około 75 proc. skonsolidowanych przychodów. Z kolei szacowane przychody z gry Hunting Clash wyniosły 29,6 mln zł, stanowiąc 19 proc. skonsolidowanych płatności.
– Za nami kolejny kwartał, który zamykamy dobrymi przychodami, zgodnymi z aktualnymi cyklami rozwojowymi naszych flagowych tytułów i post-pandemiczną sytuacją na rynku. Poziom przychodów od istniejących użytkowników był zgodny z naszymi oczekiwaniami, natomiast zauważyliśmy dwa pocovidowe trendy, mające wpływ na poziom przychodów Ten Square Games. Po pierwsze, wzrosły ceny pozyskania użytkowników i zgodnie z naszą strategią “smart growing” podjęliśmy decyzję o spowolnieniu tempa nakładów marketingowych. Ponadto, podobnie jak u wielu innych podmiotów z branży mobile, w rzeczywistości post-lockdown odnotowujemy naturalny, niższy poziom zaangażowania graczy. W międzyczasie pełną parą ulepszamy Fishing Clash i Hunting Clash, intensywnie rozwijając nowe funkcjonalności tak, aby w pełni wykorzystać długoterminowy potencjał obydwu tytułów. W drugim kwartale tego roku uzyskaliśmy licencję dla Fishing Clash w Chinach, podpisaliśmy umowę przyrzeczenia zakupu włoskiego studia RORTOS i nadal prowadzimy prace nad nowymi grami. Te wszystkie działania pomogą nam wzmocnić dywersyfikację naszej Grupy – powiedział Maciej Zużałek, prezes zarządu Ten Square Games.
Ten Square Games to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala – twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego gry w modelu free-to-play. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.