Vee zajmuje się obsługą klienta w całości opartą o sztuczną inteligencję. Swoje usługi kieruje do sektora enterprise, w tym takich procesów jak miękka windykacja, badanie zainteresowania i ankiety satysfakcji.
– Rozwiązania Vee różnią się od wszystkich dostępnych na rynku modeli AI swoją wysoką efektywnością oraz unikalną sumą doświadczeń i poziomem customer experience. Kluczową rolę dla firmy „zatrudniającej” AI pełni efektywność. W naszym przekonaniu tylko dostawcy rozumiejący, że płynność dialogu, głos, scenariusze obsługi, dobór słów, etc. to jedynie środki do realizacji KPI w obsłudze klienta będą w stanie odegrać istotną rolę na rynku praktycznych zastosowań AI. A z tą realizacją jak jest, każdy widzi – nawet Google potrafiło zademonstrować w 2018 roku, że technologia nie rozumie obsługi klienta, kiedy to do żywego człowieka w salonie fryzjerskim zadzwoniło AI, a nie na odwrót – powiedział w trakcie czatu inwestorskiego Dawid Wójcicki, prezes zarządu Vee SA.
– W ramach naszej usługi, klienci otrzymują także od nas weryfikację odsetka zrealizowanych rozmów – to pozwala nam nie tylko na głębszą weryfikację dostosowania procesu do bazy, ale także zapoznanie się ze statystykami reakcji na poszczególne zapowiedzi i tym samym wyznacza nowe kierunki A/B testingu w celu optymalizacji kampanii – dodał.
Od kilku lat grupa rozwija technologie i produkty, które zamierza skierować do nowego segmentu klientów, SOHO/SME. W zeszłym miesiącu pierwsza wersja produktu dla nowego segmentu zaczęła być testowana u pierwszych klientów biznesowych. Cieszący się dużym zainteresowaniem Vee Desk w ciągu najbliższych kilku miesięcy ma być sprzedawany za pośrednictwem dużych sieci sprzedaży.
– Od lat rozwiązania Vee specjalizują się w obsłudze klienta – trafnej interpretacji jego potrzeb tak, aby znaleźć najwłaściwsze w danej sytuacji rozwiązanie. Jesteśmy firmą AI, zatem oczywiście kluczowe są dla nas dane i statystyki, a te mówią, że obecnie najważniejsze jest zrozumienie niuansów dotyczących np. zapytań o ofertę, niż tematów nie związanych z obsługą klienta. Jeśli na infoliniach lub w recepcjach zaobserwujemy zmianę tychże statystyk – będziemy reagować – powiedział Dawid Wójcicki.
Pojawiły się pytania o podzielenie się zyskiem z akcjonariuszami.
– Spółka przedstawi politykę dywidendową, kiedy bieżące potrzeby rozwojowe będą realizowane z osiąganych przychodów – powiedział prezes Wójcicki.
Vee to spółka technologiczna działająca na polskim rynku usług wspierających call center. Specjalizuje się we wdrażaniu technologii głosowych w automatycznej obsłudze klienta. Rozwiązania Voicetel mają zastosowanie przede wszystkim w firmach świadczących usługi call center, ale również w przedsiębiorstwach działających w sektorach usług, produkcji oraz handlu, które posiadają własne działy telefonicznej obsługi klienta.