PARTNER SERWISU
imjcdhmu

Vee wypuszcza na rynek tak zwane pudełkowe rozwiązanie „Vee Desk”

Omawiane walory:

Po latach intensywnych prac rozwojowych, Vee zademonstrowała rozwiązanie do telefonicznej obsługi klienta, które rozpocznie przełom zarówno dla sektora małych i średnich firm, jak i dla samej spółki. Nowa, inteligentna "sekretarka" porozmawia z klientami biznesów każdej wielkości.

vee, akcje, infromatyka, call, center,

Fot. Pexels

Po sześciu latach od prezentacji pierwszych założeń, Vee wypuszcza na rynek tak zwane pudełkowe rozwiązanie „Vee Desk”, które pozwala na odbieranie wszystkich połączeń w małych i średnich firmach z dowolnej branży. Produkt działa już u pierwszych klientów, zbiera pozytywne opinie i cieszy się dużym zainteresowaniem. U każdego z klientów Vee prowadzi wiele rozmów jednocześnie, odbiera telefony o dowolnej porze, przekazuje rozmówcom odpowiednie informacje witając ich po imieniu, kategoryzuje tematy rozmów, odpowiada na podstawowe pytania, informuje o urlopach i godzinach pracy działów firmy, przekierowuje połączenia do właściwej osoby, nagrywa rozmowy i dokonuje ich transkrypcji, a także wysyła powiadomienia w przypadku odebrania telefonu w pilnej sprawie.

Uruchomienie usługi nie wymaga dodatkowych inwestycji po stronie klientów, a rozliczenie za usługę ma formę abonamentu rocznego lub miesięcznego.

Oprócz możliwości skorzystania z Vee Desk bezpośrednio, klienci będą mogli używać Vee Desk jako modułu telefonicznej obsługi klienta, zintegrowanego m.in. z używanym systemem CRM. Aktualnie trwają rozmowy z producentami oprogramowania, zainteresowanymi rozszerzeniem funkcjonalności swoich rozwiązań dla klientów z segmentu SOHO/SME.

Produkt jest już dostępny w sprzedaży detalicznej, zaś masowa sprzedaż Vee Desk startuje w maju bieżącego roku i na podstawie już zawartych oraz kolejnych, aktualnie negocjowanych umów, będzie realizowana m.in. za pośrednictwem sieci sprzedaży operatorów telekomunikacyjnych.

➡ Analizy techniczne i fundamentalne na życzenie abonentów ➡ Sprawdź co jeszcze zyskujesz w strefie premium StockWatch.pl

Partnerstwo z wiodącym producentem oprogramowania w branży stomatologicznej

Pierwszy moduł “pudełkowej” usługi Vee Health Suite, realizujący proces potwierdzania terminów wizyt, opracowany w ub. roku przez Vee, zostaje zintegrowany z oprogramowaniem FELG Dent – dedykowanym gabinetom stomatologicznym.

FELG Dent to oprogramowanie chmurowe, wykorzystywane obecnie przez niemal co trzecią placówkę stomatologiczną w Polsce i łącznie ok. 11,5 tys. specjalistów. Sama zaś sprzedaż Vee Health Suite dla branży stomatologicznej zacznie być realizowana przez FELG Software w pierwszym tygodniu kwietnia 2024 r.

Debiut tego zintegrowanego rozwiązania zaplanowany został na kwietniową, jubileuszową edycję targów stomatologicznych Krakdent.

Vee prowadzi równolegle rozmowy na temat dystrybucji Vee Health Suite z producentami oprogramowania dla kolejnych branż sektora medycznego.

Horyzonty silnego wzrostu w korporacyjnym segmencie klientów

Vee osiągnęła w pierwszym kwartale 2024 r. historycznie rekordowe wyniki w liczbie załatwianych spraw i minut prowadzonych rozmów. Na rzecz klientów biznesowych w okresie od stycznia do marca br. Vee obsłużyła 1,9 mln spraw, rozmawiając przez telefon łącznie 1,2 mln minut.

Aktualnie prowadzone rozmowy z obecnymi i nowymi klientami na temat nowych projektów outbound dotyczą możliwości podwojenia bieżącego wolumenu obsługiwanych spraw w trzecim kwartale 2024 r. – w samym tylko segmencie korporacyjnym.

Prowadzone są rozmowy z dwoma operatorami telekomunikacyjnymi na temat szerokiego docierania z ofertą korporacyjną Vee do dużych klientów biznesowych z portfeli partnerów.

Wielojęzyczność i nowe rynki dzięki m.in. generatywnej AI

Odpowiadając na dalsze zapotrzebowanie klientów z sektora korporacyjnego, związane z uruchamianiem usług obsługujących klientów w innych krajach, zespół Vee przygotowuje technologię pozwalającą na szybkie wdrażanie gotowych projektów w innych językach.

Oprócz języka angielskiego i niemieckiego, Vee przygotowuje się do płynnej obsługi klientów w językach czeskim, słowackim, ukraińskim, włoskim, węgierskim i rumuńskim.

Jednym z kluczowych czynników odpowiadających za unikalną jakość obsługi rozwiązań Vee jest głos. We współpracy z firmą ElevenLabs przygotowywany jest voice-id bazujący na głosie marki Vee, co pozwoli zapewnić analogiczny poziom customer experience także w innych językach.

Możliwość szybkiej adaptacji procesów do potrzeb nowych grup odbiorców ma być osiągnięta jeszcze w tym roku, dzięki wykorzystaniu nowej wersji autorskiej technologii Brilliance, wspieranej generatywną sztuczną inteligencją.

Vee to spółka technologiczna działająca na polskim rynku usług wspierających call center. Specjalizuje się we wdrażaniu technologii głosowych w automatycznej obsłudze klienta. Rozwiązania Voicetel mają zastosowanie przede wszystkim w firmach świadczących usługi call center, ale również w przedsiębiorstwach działających w sektorach usług, produkcji oraz handlu, które posiadają własne działy telefonicznej obsługi klienta.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat