Jak polskie spółki produkujące gry mobilne odnalazły się po zmianach w Apple IDFA
Z końcem kwietnia gigant z Cupertino wypuścił nową wersję systemu na iPhony: iOS 14.5, która wprowadziła zmiany w identyfikatorze reklamowym Apple. Po kilku miesiącach działania można wyciągnąć pierwsze wnioski, na temat tego, jak kontrowersyjna dla niektórych marketerów aktualizacja wpłynęła na rynek gier mobilnych.
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
×
FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl
Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.