
Fot. materiały prasowe
Nowa kampania XTB z udziałem Zlatana Ibrahimovicia, globalnego ambasadora marki, wystartowała na 13 rynkach i obejmie cztery kontynenty. Jej celem jest popularyzacja inwestowania jako codziennej aktywności dostępnej dla każdego posiadacza smartfona.
Spoty reklamowe będą emitowane w Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech, w Rumunii, Francji, Niemczech, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Chile, Indonezji oraz w regionie MENA. Kampania potrwa do końca 2025 roku i będzie obecna w kanałach digitalowych, telewizji, VOD, radiu, kinie oraz w przestrzeni publicznej (OOH i DOOH).
– W ostatnich latach, XTB zmieniło się z brokera forex w aplikację inwestycyjną, a najnowsza kampania podkreśla tę zmianę. Stawiamy na bardziej emocjonalną komunikację, która ma zmieniać sposób, w jaki ludzie myślą o inwestowaniu – tak by na stałe wpisało się w nasze życie. W dzisiejszych czasach to konieczność i każdy z nas powinien myśleć o tym, by jego pieniądze pracowały bez względu na to, ile środków ma na początku. Każdy moment jest dobry, by zacząć i o tym właśnie jest nasz nowy spot – mówi Szymon Szymański, Chief Growth Officer w XTB.
W Polsce kampania rozpoczęła się od emisji spotów w kanałach digitalowych i mediach społecznościowych. Od października materiały będą dostępne także w telewizji i serwisach VOD. Uzupełnieniem będą reklamy OOH, DOOH oraz siatki wielkoformatowe. Zakupem mediów w Polsce zajęła się agencja Media Context.
Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. Spot został zrealizowany w Warszawie przez dom produkcyjny DOBRO. Reżyserem był Marcin Filipek, za postprodukcję obrazu odpowiadał zespół Platige Image, a dźwięku – Ztudio i Burza. Muzykę skomponował Piotr Krygier, a zdjęcia promocyjne wykonał Kamil Kotarba.
Grupa XTB to europejski dom maklerski, który specjalizuje się w handlu instrumentami finansowymi na rynku pozagiełdowym oraz giełdowym. Od 2002 roku działa na rynkach zagranicznych, oferując klientom zaawansowane technologicznie narzędzia transakcyjne. Spółka jest notowana na GPW od 2016 roku i wchodzi w skład indeksu mWIG40.