
(Fot. Cherrypick Games)
Akcje nowej emisji obejmą Marcin Kwaśnica i Michał Sroczyński, którzy w kwietniu br. sprzedali łącznie 112.050 sztuk akcji inwestorom prywatnym i instytucjonalnym za łącznie 6,6 mln zł (59 zł/szt). Obaj zobowiązali się wówczas do udzielenia spółce pożyczki na inwestycję w marketing oraz zadeklarowali udział w podwyższeniu kapitału spółki.
– Podwyższenie kapitału zakładowego i zaoferowanie akcji nowej emisji w drodze subskrypcji prywatnej przy jednoczesnym pozbawieniu prawa poboru dotychczasowych akcjonariuszy umożliwi spółce realizację zobowiązania podjętego przez członków zarządu spółki: Marcina Kwaśnicę i Michała Sroczyńskiego, tj. zobowiązania do objęcia akcji nowej emisji w wartości równej cenie sprzedaży netto akcji spółki dokonanych przez członków zarządu spółki – czytamy w uzasadnieniu zarządu dołączonego do uchwały.
Cherrypick Games walczy o poprawę wskaźników swojej sztandarowej gry My Spa Resort. Pierwsze efekty prac i nakładów studio sygnalizowało jeszcze na początku czerwca. Na rynkach azjatyckich Cherrypick Games udało się zwiększyć ARPDAU (ang. average revenue per user, czyli średni przychód na użytkownika) z 0,06 USD do 0,12 USD po optymalizacji. Z kolei wskaźnik retencji wzrósł do 46 proc.
Cherrypick Games to producent gier mobilnych oraz na platformy PC i konsole. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od listopada 2017 r.