
Fot. SEG
Wydarzenie skierowane jest do działów relacji inwestorskich i działów finansowych, a także osób odpowiedzialnych w spółce za zarządzanie płynnością oraz pozyskiwanie dodatkowego finansowania.
Podczas spotkania zaproszeni eksperci omówią takie zagadnienia, jak:
- Proces przeprowadzania oferty publicznej z uwzględnieniem ofert akcji i obligacji po
ostatnich zmianach ustawowych:- Wymogi co do dokumentów, jakie trzeba sporządzić w związku z ofertą (prospekt,
memorandum i ich struktura orientacyjnie, ale też nowości np. sprawozdanie zarządu, gdy
wpłaty na akcje przez potrącenie wierzytelności – art. 6a ustawy o ofercie) - Różnice w pozyskiwaniu finansowania od inwestorów detalicznych i kwalifikowanych
- Obowiązkowe lub nie pośrednictwo przy ofercie
- Uprawnienia nadzorcze KNF w związku z prowadzeniem oferty
- Reklama oferty publicznej
- Obligacje – agent emisji i jego rola, rejestracja obligacji, obowiązkowe raportowanie o
zaangażowaniu finansowym
- Wymogi co do dokumentów, jakie trzeba sporządzić w związku z ofertą (prospekt,
- Możliwości dofinansowania w ramach działań dotyczących przeciwdziałania skutkom
pandemii:- Określenie statusu beneficjenta: mikro, MŚP, duży przedsiębiorca
- Omówienie możliwych form wsparcia finansowego z PFR, ARP i BGK w zależności od statusu
beneficjenta - Omówienie praktycznych aspektów złożenia wniosku, najczęstszych wątpliwości i błędów
skutkujących odmową przyznania finansowania z PFR

SEG skupia ok. 300 spółek notowanych na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych oraz alternatywnym rynku NewConnect, reprezentujących ponad 80 proc. kapitalizacji emitentów krajowych.
Gospodarzami webinarium jest Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych oraz kancelaria act BSWW.
Więcej informacji na www.seg.org.pl
link: https://seg.org.pl/pl/webinarium-dostepne-mozliwosci-finansowania-przedsiebiorstw-w-swietle-niedawnych-zmian-prawnych