Zysk operacyjny wyniósł 14,97 mln zł wobec 9,46 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk EBITDA wyniósł 15,41 mln zł w III kw. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 20,17 mln zł w III kw. r.obr. 2016/ 2017 wobec 13,75 mln zł rok wcześniej.
W okresie I-III kw. roku obrotowego 2016/2017 Livechat Software miał 30,88 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 19,96 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 54,72 mln zł w porównaniu z 37,43 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I-III kw. r.obr. 2016/ 2017 wyniósł 30,73 mln zł wobec 19,96 mln zł zysku rok wcześniej.
– Nadal bardzo dynamicznie zwiększamy przychody. Równocześnie utrzymujemy, a nawet poprawiamy, naszą efektywność biznesową. Nasz model biznesowy pozwala nam osiągać bardzo wysokie marże i generować wysokie przepływy finansowe, dzięki czemu finansujemy rozwój. Potwierdzamy też naszą politykę, która zakłada, że przeznaczamy na dywidendę cały zysk pod warunkiem, że nie pojawią się inwestycje, które zagwarantowałyby akcjonariuszom osiągnięcie wyższej stopy zwrotu – skomentował wyniki prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.