Skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC za maj br. wyniosły ok. 406 mln zł i były wyższe o 38,9 proc. r/r, podała spółka. Przychody za okres styczeń-maj wyniosły ponad 1.469 mln zł i były wyższe o 29,1 proc. r/r.
– Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych sieci CCC za maj 2017 wyniosły około 344 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 33,9 proc., narastająco za okres styczeń-maj wyniosły ponad 1.192 mln zł i były wyższe o 21,5 proc. w stosunku do roku 2016 – czytamy w komunikacie.
Przychody w kanale internetowym za maj br. wyniosły ponad 48 mln zł i były wyższe o 130,3 proc. r/r, zaś narastająco za okres styczeń-maj wyniosły ponad 207 mln zł i były wyższe o 130,2 proc. niż przed rokiem.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.
Z kolei LPP odnotowało ok. 556 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży w maju 2017 r., co oznacza wzrost o 18 proc. r/r, podała spółka. Narastająco w okresie styczeń-maj 2017 r. wartość skonsolidowanych przychodów wyniosła 2.449 mln zł i wzrosła o ok. 16 proc. r/r.
– Szacunkowa marża brutto na sprzedaży wyniosła ok. 59 proc. i była wyższa o 6 pkt. proc. w stosunku do marży zrealizowanej w maju roku poprzedniego. Przychody ze sprzedaży internetowej w maju 2017 wyniosły ok. 25 mln zł i były wyższe o ok. 120 proc. od sprzedaży zrealizowanej w maju 2016 r. Narastająco w okresie styczeń-maj 2017 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 103 mln zł i była wyższa o ok. 99 proc. r/r – czytamy w komunikacie.
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec maja 2017 r. wyniosła ok. 928 tys. m2 i była większa o ok. 7 proc. od powierzchni handlowej na koniec maja ubiegłego roku.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6,02 mld zł w 2016 r.