
Otwarcie pierwszego salonu Reserved w Londynie będzie miało szczególną oprawę. Spółka pochwaliła się, że w globalnej kampanii wystąpi Kate Moss.
Polska sieć odzieżowa 6 września otworzy pierwszy salon Reserved w Londynie przy Oxford Street 252. Powierzchnia sklepu w najbardziej prestiżowej i jednocześnie najdroższej części miasta wyniesie blisko 3 tys. m.kw. Równolegle Reserved rozpocznie sprzedaż internetową na rynku brytyjskim.

Odzież marek LPP sprzedawana jest w 19 krajach Europy i Azji oraz na Bliskim Wschodzie. (Źródło: LPP)
Wrześniowa inauguracja będzie miała szczególną oprawę. Spółka pochwaliła się, że w globalnej kampanii Reserved towarzyszącej otwarciu pierwszego salonu w Londynie wystąpi Kate Moss. W kampanii udział weźmie także znany brytyjski fotograf mody, Daniel Jackson. Spółka nie zdradza, ile wynosi gaża supermodelki, zasłaniając się tajemnicą handlową. >> Odwiedź forumowy wątek dedykowany akcjom LPP
Otwarcie sklepu w Londynie ma rozpocząć nowy etap ekspansji LPP na kraje Europy Zachodniej. Obecnie odzież sygnowana logo Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY sprzedawana jest w 19 krajach Europy i Azji oraz na Bliskim Wschodzie. Od 2014 roku najdalej na zachód wysuniętym przyczółkiem spółki są Niemcy. W tym samym roku spółka weszła na rynek chorwacki a rok później rozpoczęła ekspansję na Bliskim Wschodzie: w Egipcie, Katarze, Kuwejcie i Arabii Saudyjskiej. W ubiegłym roku Reserved otworzył pierwszy salon w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
– Otwarcie pierwszego salonu Reserved przy Oxford Street to ważny krok w historii rozwoju LPP. Londyn to europejska stolica mody. Nasza obecność w tak prestiżowej lokalizacji to kolejny etap budowania globalnej rozpoznawalności marki Reserved i LPP jako firmy. – mówi Marek Piechocki, prezes zarządu LPP SA.
Rynek brytyjski będzie dla polskiej spółki kolejnym frontem rywalizacji z takimi gigantami jak H&M czy Zara. Na celowniku LPP są jeszcze m.in. modowe stolice Francji i Włoch.