– Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za marzec 2019 wyniosły ponad 316 mln zł (w tym 6,1 mln zł – eobuwie.pl SA, 38 mln zł Karl Vögele AG i 6,7 mln zł Gino Rossi) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 86 proc., narastająco za okres styczeń – marzec wyniosły około 717 mln zł (w tym 13,2 mln zł – eobuwie.pl SA, 105,2 mln zł Karl Vögele AG i 6,7 mln zł Gino Rossi) i były wyższe o 56 proc. w stosunku do roku 2018 – czytamy w komunikacie.
Przychody w kanale internetowym za marzec 2019 wyniosły 124 mln zł (w tym 2,4 mln zł Karl Vögele AG, 2,6 mln zł DeeZee Sp. z o.o. i 1,3 mln zł Gino Rossi) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 89 proc., narastająco za okres styczeń–marzec wyniosły 289 mln zł (w tym 6,6 mln zł Karl Vögele AG, 7 mln zł DeeZee Sp. z o.o. i 1,3 mln zł Gino Rossi) i były wyższe o 72 proc. w stosunku do roku 2018.
Powierzchnia sklepów Grupy CCC na koniec marca 2019 r. wyniosła 675 tys. m2 (w tym 81,7 tys. m2 Karl Vögele AG i 8 tys. m2 Gino Rossi) i była wyższa o 37 proc. r/r. W raporcie nie uwzględniono przychodów zgodnie z MSSF 5 działalność zaniechana.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.