
Fot. materiały prasowe
– W okresie od 2022 do 2025 roku podstawowym przedmiotem działalności emitenta pozostanie produkcja i wydawnictwo gier mobilnych free-to-play w modelu game as a service (GaaS – gra jako usługa). Dla osiągnięcia poniższych założeń spółka podejmuje inwestycje w uczenie maszynowe, analitykę oraz płatne pozyskiwanie użytkowników, jako obszary kluczowe dla wspierania efektywnej monetyzacji gier – czytamy w komunikacie.
Rozwój spółki oprze się na trzech filarach działalności: rozwój tytułów z obecnego portfolio, stworzenie nowej gry na bazie meta-gry „Real Boxing 2” oraz publishing nowych tytułów w podziale na 2 linie portfolio: symulatory walki i gry sportowe, gry casual oraz mid-core games.
Wśród celów spółka zakłada, wyskalowanie przychodów z „Real Boxing 2” do poziomu ponad 1 mln USD miesięcznie do końca 2023. Rozwój drugiego z tytułów z obecnego portfolio do poziomu ponad 1 mln USD miesięcznego przychodu do 2025. Rozwój jednego z tytułów z obecnego portfolio do poziomu 0,3 mln USD miesięcznego przychodu w okresie do 2025.
Vivid Games planuje wydanie w 2023 roku nowej gry własnej stworzonej na podstawie meta-gry „Real Boxing 2”.
W przypadku publishingu nowych tytułów w linii symulatory walki i gry sportowe, spółka zakłada pozyskanie nowych tytułów w tej kategorii, w tym jednego, który do 2025 osiągnie poziom ponad 1 mln USD przychodu miesięcznie. Pozycjonowanie się jako wydawcy gier w kategoriach symulatory walki i gry sportowe.
– W linii gry casual oraz mid-core games, celem jest wprowadzenie do portfolio do 2025 dwóch nowych gier na poziomie 0,3 mln USD przychodu miesięcznie i rozpoczęcie skalowania ich do poziomu 1 mln USD przychodu miesięcznie poprzez sprawnie działający UA – czytamy także.
Realizacja powyższych celów powinna przełożyć się na następującą strukturę portfolio gier spółki w 2025 roku:
- co najmniej 3 gry o miesięcznych przychodach powyżej 1 mln USD każda,
- co najmniej 3 gry o miesięcznych przychodach powyżej 0,3 mln USD każda.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.