yajaxhji
Advertisement
PARTNER SERWISU
wfhmwegd

Vivid Games zakłada w strategii wydanie nowej gry na bazie ‚Real Boxing2’ w 2023

Omawiane walory:

Zarząd Vivid Games przyjął zaktualizowaną strategię rozwoju na lata 2022-2025 zakładającą m.in. wydanie nowej gry na bazie gry "Real Boxing 2", a także dalszy rozwój tytułów z obecnego portfolio.

Fot. materiały prasowe

– W okresie od 2022 do 2025 roku podstawowym przedmiotem działalności emitenta pozostanie produkcja i wydawnictwo gier mobilnych free-to-play w modelu game as a service (GaaS – gra jako usługa). Dla osiągnięcia poniższych założeń spółka podejmuje inwestycje w uczenie maszynowe, analitykę oraz płatne pozyskiwanie użytkowników, jako obszary kluczowe dla wspierania efektywnej monetyzacji gier – czytamy w komunikacie.

Rozwój spółki oprze się na trzech filarach działalności: rozwój tytułów z obecnego portfolio, stworzenie nowej gry na bazie meta-gry „Real Boxing 2” oraz publishing nowych tytułów w podziale na 2 linie portfolio: symulatory walki i gry sportowe, gry casual oraz mid-core games.

➡ Notowania akcji spółek giełdowych i indeksów, gorące wzrosty i spadki, statystyki i dane giełdowe ➡ Sprawdź!

Wśród celów spółka zakłada, wyskalowanie przychodów z „Real Boxing 2” do poziomu ponad 1 mln USD miesięcznie do końca 2023. Rozwój drugiego z tytułów z obecnego portfolio do poziomu ponad 1 mln USD miesięcznego przychodu do 2025. Rozwój jednego z tytułów z obecnego portfolio do poziomu 0,3 mln USD miesięcznego przychodu w okresie do 2025.

Vivid Games planuje wydanie w 2023 roku nowej gry własnej stworzonej na podstawie meta-gry „Real Boxing 2”.

W przypadku publishingu nowych tytułów w linii symulatory walki i gry sportowe, spółka zakłada pozyskanie nowych tytułów w tej kategorii, w tym jednego, który do 2025 osiągnie poziom ponad 1 mln USD przychodu miesięcznie. Pozycjonowanie się jako wydawcy gier w kategoriach symulatory walki i gry sportowe.

– W linii gry casual oraz mid-core games, celem jest wprowadzenie do portfolio do 2025 dwóch nowych gier na poziomie 0,3 mln USD przychodu miesięcznie i rozpoczęcie skalowania ich do poziomu 1 mln USD przychodu miesięcznie poprzez sprawnie działający UA – czytamy także.

Realizacja powyższych celów powinna przełożyć się na następującą strukturę portfolio gier spółki w 2025 roku:

  • co najmniej 3 gry o miesięcznych przychodach powyżej 1 mln USD każda,
  • co najmniej 3 gry o miesięcznych przychodach powyżej 0,3 mln USD każda.

Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat