
Fot. materiały prasowe
Premiera gry akcji na yVR2 dostarczy emocji jeszcze większej liczbie entuzjastów wirtualnej rzeczywistości. Aktualnie Carbon Studio przygotowuje się do debiutu pierwszoosobowej gry typu VR slasher, której akcja rozgrywa się w XVII-wiecznej Europie. Data premiery zostanie ogłoszona w nadchodzących tygodniach.
– Debiut Crimen – Mercenary Tales na goglach od Play For Dream to kolejny krok do realizacji naszej koncepcji maksymalizowania dywersyfikacji kanałów dotarcia do graczy. Gra jest już dostępna na Pico oraz Meta Quest, gdzie została bardzo ciepło przyjęta i zyskała wysokie oceny. Widzimy w niej duży potencjał, który chcemy sukcesywnie rozwijać, zdobywając nowe rzesze fanów – mówi Błażej Szaflik, prezes zarządu Carbon Studio.
Gra uzyskała 4,5 gwiazdki na platformie Meta Quest.
– Postanowiliśmy połączyć możliwości technologii zastosowanej w goglach yVR2 z konceptem fantastycznego świata Crimen – Mercenary Tales, w którym tłem dla wartkiej akcji jest grafika inspirowana komiksem i klimatyczna muzyka ludowa autorstwa Arkadiusza Reikowskiego. Zachęcam graczy do trzymania gogli w gotowości, bo już niedługo będą mogli wyruszyć na jedną z ośmiu emocjonujących eskapad – dodaje Karolina Koszuta, członek zarządu Carbon Studio.
Tytuł Crimen – Mercenary Tales przypadnie do gustu fanom intensywnych walk z wykorzystaniem historycznej broni z XVII w., które toczą się w gotyckich zamkach, dawnych świątyniach i na pokładach statków. Jego dodatkowym atutem jest oryginalne połączenie inspiracji folklorem i lekką w odbiorze, popkulturową wizją historycznego świata.
Carbon Studio powstało w 2015 roku z inicjatywy Aleksandra Cabana, Karoliny Koszuty i Błażeja Szaflika, którzy doświadczenie zdobywali współtworząc takie tytuły jak Painkiller Hell & Damnation, Deadfall Adventures i Get Even. Podstawową działalnością spółki jest tworzenie i wydawanie gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów VR i AR.