
(Fot. mat prasowe/Frostpunk 2)
Pierwotnie trailer miał zadebiutować pod koniec zeszłego roku. Nowy materiał przybliży warstwę gameplayową produkcji oraz nowe elementy. Według analityków to pozwoli przybliżyć szacunki odnośnie przewidywanej wartości komercyjnej produktu. Niewykluczone, że 11 bit studios poda dokładną datę premiery.
– Opublikowanie trailera powinno zapoczątkować wzmożoną kampanię marketingową. Wraz z jej postępami będziemy mogli lepiej ocenić poziom zainteresowania grą wśród graczy, a w konsekwencji jej potencjał marketingowy – powiedział Mateusz Chrzanowski, analityk Noble Securities.
Frostpunk 2 to oczekiwana kontynuacja hitu z 2018 roku, która będzie dziać się 30 lat po wydarzeniach z pierwszej części. Głównym surowcem, którym zasilane będzie miasto tym razem będzie ropa naftowa. Oprócz zagrożeń naturalnych gracz będzie mierzył się także z przeciwnikami politycznymi. Samo miasto mimo, że większe i bardziej zaawansowane technicznie ma być jeszcze trudniejsze i ciekawsze w zarządzaniu. Produkcja początkowo ukaże się jedynie na komputerach osobistych.
11 bit studios to producent gier na platformy stacjonarne i mobilne. Spółka przeniosła się z NewConnect na rynek główny GPW w 2015 r. Ma na koncie takie tytuły, jak: „Anomaly”, „This War of Mine” i „Frostpunk” 11 bit studios prowadzi też program wydawniczy 11 bit publishing, w ramach którego, wydała m.in. gry „Moonlighter” i „Children of Morta”.