Polski producent oprogramowania do automatyzacji zakupów B2B celuje w firmy prowadzące sprzedaż hurtową, którym oferuje rozwiązanie w modelu SaaS. Teraz spółka chce skalować sprzedaż, wzmacniając swoją obecność na rynku polskim i planując ekspansję na rynek europejski. Z emisji akcji liczy na 1,3 mln złotych. Zapisy potrwają do 16 kwietnia.
Rozwiązanie CStore sprzedawane jest w modelu SaaS (abonamentowym) dla klientów, którzy w ramach opłaty mają dostęp do oprogramowania, aktualizacji, serwera oraz pomocy technicznej. Klienci spółki otrzymują platformę do automatyzacji procesu przyjmowania zamówień hurtowych od stałych klientów, pełną rozbudową integrację z ERP oraz wiele dodatkowych funkcjonalności zwiększających efektywność zespołu handlowego. Z rozwiązań spółki korzystają takie firmy jak amerykański koncern Cargill czy Vive Textile Recycling.
Zapraszamy do obejrzenia wywiadu, w którym prezes opowiada m.in. o technologii, sytuacji w branży, różnicy między platformami B2Bi B2C, trwającej emisji akcji i planowanym na ten rok debiucie na NewConnect.