
(Fot. spółka)
– Klienci chcą się komunikować z firmami na różne sposoby. Czasem najlepszy będzie np. e-mail, czy informacja pozostawiona w inny sposób, na którą adresat może odpowiedzieć później. To komunikacja asynchroniczna. Czasem jednak liczy się szybka, bezpośrednia interakcja w czasie rzeczywistym. Nasza technologia umożliwia płynne połączenie tych rodzajów komunikacji, co przekłada się na realne korzyści dla naszych klientów: zwiększenie satysfakcji użytkowników końcowych, szybsze załatwienie ich spraw i lepsze zarządzanie posiadanymi informacjami – powiedział autor patentu Konrad Kruk, cytowany w komunikacie.
Przyznany przez amerykański urząd patentowy (The United States Patent and Trademark Office – USPTO) patent opisuje system i metodę, które integrują asynchroniczne przesyłanie wiadomości z komunikacją w czasie rzeczywistym, umożliwiając płynne przechodzenie między różnymi trybami komunikacji w ramach jednej platformy. Wynalazek pozwala użytkownikom na przełączanie się między wiadomościami (takimi jak e-maile lub SMS-y), a interakcjami w czasie rzeczywistym (takimi jak połączenia głosowe lub wideo) bez konieczności opuszczania platformy komunikacyjnej lub rozpoczynania nowej sesji, wyjaśniono.
– To już nasz piąty patent na kluczowym rynku, którym są Stany Zjednoczone, co potwierdza pozycję Text jako jednego z technologicznych innowatorów branży. Jesteśmy dumni tym bardziej, że zabezpieczone rozwiązanie wprowadza istotne usprawnienia w komunikacji online, zapewniając firmom utrzymanie nieprzerwanej i spójnej komunikacji z klientami w różnych branżach, co jest kluczowe w dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym – dodała szefowa działu prawnego Text Katarzyna Rogowska.
Text (dawniej LiveChat Software) jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.